پرسپولیس نیوز : رییس کانون هواداران پرسپولیس گفت:هوادار پرسپولیس در اصفهان گفته است قهرمانی که به همراه کمک هایش با پیراهن زرد برای گرم کردن به زمین آمده بود،بر پیراهنش در جلوی چشم هواداران سپاهان بوسه زد.

حسین فریدونی درباره تماس هوادار اصفهانی پرسپولیس با محمد رویانیان پیرامون دست تکان دادن محسن قهرمانی برای هواداران سپاهان پیش از آغاز بازی دو تیم عنوان کرد:این هوادار یکی از طرفداران قدیمی پرسپولیس در اصفهان است.او با من تماس گرفت و گفت به دلیل تکمیل ظرفیت هواداران پرسپولیس در فولادشهر ناگزیر شده است آن شب به جایگاه سپاهانی برود.

وی ادامه داد:این هوادار به مدیرعامل پرسپولیس گفت حاضر است در هر جایی بخواهند شهادت بدهد که قهرمانی برای طرفداران سپاهان قبل از بازی دست تکان داده است.حتی این هوادار پرسپولیس در اصفهان گفته است قهرمانی که به همراه کمک هایش با پیراهن زرد برای گرم کردن به زمین آمده بود،بر پیراهنش در جلوی چشم هواداران سپاهان بوسه زد.هر چند در مقطع فعلی ما در این باره قضاوتی نمی کنیم و نیاز به بررسی بیشتری داریم.

فریدونی افزود:بر اساس دستور مدیرعامل پرسپولیس این بحث را تا حصول نتیجه پیگیری می کنیم.دوستان خوب دیگری هم هستند که قرار است برای ما تصاویری را از دقایق قبل از آغاز مسابقه ارسال کنند.پس از جمع بندی نهایی مباحث لازم را اطلاع رسانی می کنیم.

وی همچنین از افتتاح فروشگاههای پرسپولیس در همه مناطق شهرداری تهران خبر داد و افزود:بر اساس برنامه ای که داریم این فروشگاهها در آینده ای نزدیک افتتاح می شوند و اقلام باشگاه پرسپولیس به صورت مستقیم به هواداران عرضه می شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)