پرسپولیس نیوز : رئیس کانون هواداران پرسپولیس با رد برخی رفتارهای انجام شده روی سکوها در بازی پرسپولیس و راه آهن از موضع گیری محمد رویانیان و علی دایی حمایت کرد.

حسین فریدونی رئیس کانون هواداران پرسپولیس در گفتگوی اختصاصی با پرسپولیس نیوز با اشاره به این مطلب افزود: ضمن تبریک برد شیرین پرسپولیس در مسابقه با راه آهن باید بگویم در برخی دقایق بازی شعارهایی علیه سرمربی و سرپرست تیم استقلال سر داده شد و مدیرعامل و سرمربی پرسپولیس با عکس العمل خود گله مندی از رخداد این اتفاق را نشان دادند و کانون هواداران پرسپولیس هم از موضع گیری رویانیان و دایی حمایت می کند.

وی افزود: اگر خدای نکرده این مسائل و حاشیه ها بخواهد ادامه پیدا کند قطع به یقین از طریق مراجع قانونی آن را پیگیری می کنیم و نمی گذاریم نام پرسپولیس و انسجام هواداران بزرگش با نادانی و رفتار غیراخلاقی عده معدودی تحث تاثیر قرار بگیرد. سرمربی پرسپولیس هم چنین حرکاتی را نمی پسندد و مطمئن باشید با اتکا به قانون سکوها را به آن شکلی که بایسته است درخواهیم آورد.

وی با طرح این سوال که این رفتار به سود پرسپولیس است یا به ضرر آن تاکید کرد: چنین حرکاتی برای چه کسانی منفعت دارد؟ آیا شعار دادن علیه سرمربی استقلال سودی به پرسپولیس می رساند یا در نهایت به ضرر آن تمام می شود؟ به نظر من چنین رفتارهایی از افرادی سر می زند که منافع خود را از دست رفته می بینند و به فکر پرسپولیس نیستند.

حسین فریدونی ادامه داد : بار دیگر این برد شیرین را به هواداران تبریک می گویم و باید در همین لحظات شادی تذکر لازم را بدهیم تا دفعات بعدی شاهد این اتفاقات نباشیم. خود آقای رویانیان در ورزشگاه برخورد کرد و با کمک بنده جو ورزشگاه را کنترل کردیم و کانون هواداران پرسپولیس هم خط مشی آقای دایی در مخالفت با حاشیه سازی را دنبال خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)