شهریار مغانلو که از پرتغال به ایران برگشت تا در پرسپولیس رویاهایش را جستجو کند بالاخره پایش به گلزنی باز شد و با غرش پس از گل‌هایش، بغض خود را شکست.

مهاجم بلند قامت پرسپولیس که از اولین روز حضورش در جمع قرمزها با جدیت تمرین می کند و در دیدارهای پرسپولیس تلاشی مضاعف از خود به نمایش گذاشته است ۳۵۵ دقیقه صبر کرد تا جلوی دوربین‌ها فریاد شادی بزند.

شهریار مغانلو که در بازیهای قبل بارهای توپش به تیر دروازه خورده بود در نیمه اول دیدار پرسپولیس – الریان هم، یک بار تیرک دروازه تیم قطری را به لرزه درآورده بود بالاخره در نیمه دوم موفق شد روی پاس‌های بدون نقص امید عالیشاه و سیامک نعمتی دبل کند و بغض فرو خورده خود را بشکند.

مهاجم بلندقامت سرخ‌ها، ابتدا روی ارسال دیدنی سیامک نعمتی از سمت راست، با ضربه تمام کننده و نوک پای خود، طلسم گلزنی‌اش را شکست. صحنه اولین گل شهریار مغانلو برای پرسپولیس را در ویدئوی زیر ببینید:

در ادامه نیز نوبت امید عالیشاه بود که ارسال زمینی و غافلگیر کننده خود از سمت راست را برای دبل این مهاجم پیش پای او قرار دهد تا او این بار در اولین بازی گلزنی خود برای پرسپولیس دبل کند و خیال پرسپولیس را از برد راحت کند. گل دوم شهریار مغانلو را در ویدئوی زیر ببینید:

تصاویر شادی وصف ناپذیر شهریار مغانلو پس از گلزنی مقابل الریان را در زیر ببینید:

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)