مرجع خبری پرسپولیس : اميرحسين فشنگچى بازيكن فصل گذشته تيم صبا يكى ديگر از صيدهاى پرسپوليس در بازار نقل و انتقالات بود.

فشنگچى اميدوار است با حضور در پرسپوليس بتواند درخشش بيشترى داشته باشد. در ادامه گفت وگوى كوتاهى با وى انجام داديم كه از نظرتان مى گذرد:


• وضعيت قراردادتان با پرسپوليس به كجا رسيد؟
– مذاكرات اوليه را با مسئولان پرسپوليس انجام داده ام و به نتايج مثبتى نيز رسيديم اما تا قرارداد رسمى امضا نشود نمى توان چيزى گفت. اميدوارم كه باقى مسائل نيز حل شود و در طى اين هفته قراردادم با پرسپوليس را به ثبت برسانم.


• چى شد كه پرسپوليس را براى فصل بعد انتخاب كرديد؟

– به هرحال هر بازيكنى آرزو دارد كه پيشرفت كند و بتواند در تيم هاى بزرگ كشورش بازى كند، من تجربه حضور در تيم هاى پايه پرسپوليس را دارم و يكى از عواملى كه باعث شد اين تيم را انتخاب كنم همين موضوع بود.


• حضور در تيم جديد و راه يابى به تركيب آن را چطور پيش بينى مى كنى؟

– بازى كردن در تيم هاى بزرگ سختى خاص خودش را دارد و زمان مى برد تا آدم بتواند خود را با شرايط و نفرات جديد وفق دهد. اميدوارم كه با شروع تمرينات بتوانم نظر مثبت مربيان تيم را به دست بياورم ضمن اينكه بابچه هاى تيم هم غريبه نيستم و اكثريت آنها را مى شناسم.


• سوال آخر، از عملكردى كه در تيم صبا داشتى راضى بودى؟ تيم صبا را چطور ارزيابى مى كنى؟

– سومين سال بود كه تيم صبا را در مسابقات ليگ همراهى مى كردم و در اين تيم خيلى شرايط خوبى داشتم. در برهه اى از زمان مربى عوض شد اما تاثيرى بر روى عملكرد من نداشت در سال گذشته نيز از تيم صبا به تيم ملى دعوت شدم كه اين نشانه عملكرد خوب من است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)