مرجع خبری پرسپولیس : هافبك چپ پاى پرسپوليس كه بعد از اردوى پرسپوليس در آلمان به دليل مصدوميت نتوانست تيم ملى را همراهى كند. ديگر شانس حضور در تيم ملى را از دست داد تا در آستانه ديدار ايران و برزيل در حسرت اين بازى مهم بماند. اميرحسين فشنگچى درباره آخرين وضعيت خودش و تيمش چنين مى گويد:

 

• شرايط پرسپوليس چگونه است؟
– تيم ما به تازگى از اردوى كيش بازگشته و ادامه تمرينات خود را در تهران پيگيرى مى كنيم. بدنسازى جزئى از برنامه هاى ما در اردوى كيش بود ضمن اين كه يك بازى تداركاتى نيز انجام داديم تا نقاط ضعفمان را برطرف كنيم و به هماهنگى برسيم.

 

• يعنى معتقديد كه پرسپوليس با شروع مسابقات ديگر مشكلى از بابت هماهنگى نخواهد داشت؟
– ما از اول هماهنگى لازم را داشتيم اما به خاطر جابه جايى هاى كه به علت شرايط بازى در تركيب به وجود آمد، در بعضى نقاط دچار سردرگمى بوديم كه شكر خدا با برنامه هاى تاكتيكى كادر فنى اين ضعف نيز برطرف شد.

 

• از وضعيت خودتان رضايت داريد؟
– بله من همانطور كه اول فصل گفتم براى فيكس بازى كردن به پرسپوليس آمدم و به جز مواقعى كه مصدوم بودم براى پرسپوليس به طور ثابت بازى كردم و اميدوارم كه از اين به بعد نيز مهره موثرى براى اين تيم باشم.

 

• بازى با ملوان راچطور ارزيابى مى كنيد؟
– بعد از وقفه اى كه به خاطر بازى تيم ملى در مسابقات ليگ ايجاد شد، ما بايد در اولين بازى پس از تعطيلات به مصاف ملوان برويم. ملوان تيمى است كه بازيكنان خوبى را در اختيار دارد اما ما براى باقى ماندن در كورس قهرمانى به
۳ امتياز اين بازى احتياج داريم و تمام تمركز خود را براى اين بازى با كار گرفته ايم تا ۳ امتياز با ارزش اين بازى خانگى را به خود اختصاص بدهيم.

 

• راجع به شكست تيم ملى در فينال رقابت هاى غرب آسيا چه نظرى داريد؟
– متاسفانه تيم ما برخلاف بازى هاى قبلى خود در اين بازى عملكرد ضعيفى داشت و در نتيجه بازى را واگذار كرد.اميدوارم با درس گرفتن از اين بازى ها در مسابقات جام ملت هاى آسيا به قهرمانى برسيم و اين ناكامى را جبران كنيم.

 

• حالا كه قرار است تيم ملى به مصاف برزيل برود، دوست داشتيد كه در اين بازى مهم به ميدان برويد؟
– مصدوميتى كه چند وقت پيش براى من به وجود آمد باعث شد تا در آن مقطع از تيم ملى خط بخورم. اما اميدوارم كه مجددا اعتماد قطبى را بدست بياورم و در جام ملت هاى آسيا براى تيم ملى به ميدان بروم. بازى كردن مقابل برزيل آرزوى هر بازيكنى است اما شرايط به گونه اى رقم خورد كه افتخار بازى كردن در اين مسابقه حساس و زيبا را از دست بدهم. در هر صورت براى تيم ملى آرزوى موفقيت مى كنم و اميدوارم كه بازى خوبى را در امارات انجام بدهيم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)