مقابل فولاد سخت‌ترين بازي زندگي‌ام را انجام دادم

مرجع خبری پرسپولیس : هافبك تيم فوتبال پرسپوليس گفت: دوست داشتم در فينال جام حذفي ايران به جاي ملوان با استقلال بازي مي كرديم.

 

اميرحسين فشنگچي در خصوص بازي مقابل فولاد خوزستان و برتري يك بر صفر در خانه حريف اظهار داشت: بازي بسيار سختي را كه همان طور كه پيش بيني مي‌شد مقابل فولاد برگزار كرديم. آب و هواي اهواز بسيار گرم بود و به علاوه اين گرد و غبار شديدي نيز جو ورزشگاه را فرا گرفته و چشم‌ بازيكن دچار سوزش شده بود. مقابل فولاد سخت‌ترين فوتبالي‌ زندگي ام را انجام دادم، اگر چه يكي از مهم‌ترين بازي‌هاي فوتبالي‌ من نيز بود كه خوشبختانه با پيروزي تمام شد.


وي افزود: ما به فينال جام رسيده ايم فينال و بايد 2 بازي سرنوشت ساز در تهران و انزلي برگزار كنيم.


 

فشنگچي تاكيد كرد: پرسپوليس قهرمان دوره قبلي جام حذفي ايران و اگر ما به فكر دفاع از عنوان خود هستيم بايد برابر ملوان به برتري برسيم.

 


بازيكن پرسپوليس درباره نيمكت نشيني خود و حضورش در مورد دقايق كمتر در ديدارهاي پرسپوليس گفت: حضورم در زمين بستگي به تاكتيك علي دايي دارد كه چه موقعي مي‌توانم به پرسپوليس كمك كنم. هر وقت آمدم به اين مسائل فكر نكردم سعي كردم بهترين بازي‌هايم را به نمايش بگذارم. خدا را شكر كه موثر هم بوده‌ام. اميدوارم بتوانيم در بازي مقابل ملوان هم همين روند را ادامه دهم چون هنوز كار ما تمام نشده است.


وي درباره انتقاد برخي‌ها به دليل دعوت از 9 بازيكن پرسپوليس به تيم ملي نيز عنوان كرد: من مي‌دانم كه بر سر محمد منصوري و دعوتش به تيم ملي حرف و حديث زياد است. منصوري 3 تا 4 بازي براي ما به ميدان رفت، همان بازي‌ها را آقاي كي روش ديد و آناليزي كرد به نظر من منصوري در آن چند بازي خيلي خوب بود، به همين دليل به تيم ملي دعوت شد. همه اين افراد بهترين‌هاي پرسپوليس هستند و به نظرم باز هم مي‌توانيم نماينده در تيم ملي داشته باشيم.


فشنگچي در پاسخ به سؤالي كه آيا دوست داشتيد در فينال جام حذفي با استقلال رو‌به‌رو مي شديد، گفت: بله، دوست داشتم اين اتفاق بيفتد. اي كاش به استقلال برخورد مي‌كرديم اما ملوان هم دست كمي از اين تيم ندارد و شاهد بوديد كه استقلال را شكست داد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)