آنقدر كه فكر مي‌كردم پرسپوليس حاشيه نداشت
مرجع خبری پرسپولیس : آمار قابل قبول و بازي‌هاي اميرحسين فشنگچي اين نويد را به پرسپوليسي‌ها مي‌دهد تا حداقل چند سال خيال‌شان در اين پست راحت باشد. او از جنس پرسپوليس است و قصد دارد در اين تيم جاي ثابتي داشته باشد.

 

شرايط بدني‌ات چطور است. شنيده‌ايم در تمرين‌ها مصدوم شده بودي؟
■ خدا را شكر در حال حاضر شرايطم خوب است. در جريان يكي از تمرين‌ها با مجتبي زارع برخورد كردم و جاي استوكش روي پايم ماند. در حال حاضر بهترم و مشكلي ندارم.

 

اردوي مشهد چطور بود؟
■ اين اردو هم به لحاظ روحي و هم به لحاظ فني كمك زيادي به تيم كرد. ما هم توانستيم روي مسائل فني كار كنيم و هم در شب‌هاي قدر در كنار حرم امام رضا (ع) به لحاظ روحي خود را ترميم كنيم. در مجموع اردوي خوب و مثبتي بود و مي‌تواند به ما كمك كند.

 

غيبت 3 ملي‌پوش در اين اردو روي تيم تاثير‌گذار نيست؟
■ ما بيشتر كار بدني انجام داديم و كمتر كار با توپ داشتيم. به همين جهت فكر نمي‌كنم غيبت ملي‌پوشان در هماهنگي بين بازيكنان تاثيرگذار باشد.

 

در اكثر بازي‌هاي پرسپوليس تا به حال در تركيب بودي.
■ من دو بازي اول را مصدوم بودم و نتوانستم خودم را به تركيب برسانم اما در تركيب پرسپوليس سعي كردم رضايت كادر فني را جلب كنم. فكر مي‌كنم تا حدودي هم موفق بوده‌ام.

 

اما به نظر مي‌رسد آقاي دايي به شما اعتقاد ويژه‌اي دارد.
■ آقاي دايي پرسپوليس را از همه چيز بيشتر دوست دارد. اگر بازيكني خوب بازي كند او را در تركيب قرار مي‌دهد و اگر غير از اين باشد دليلي نمي بيند بخواهد نام پرسپوليس را به خطر بيندازد.

 

در پستي كه بازي مي‌كني، جدي‌ترين رقيبت را چه كسي مي‌داني؟
■ منصوري و زارع در اين پست خوب هستند و به نظر من بايد اين جور رقابت وجود داشته باشد تا هميشه بازيكنان حتي روي نيمكت هم آماده باشند.

 

چهار بازي و 2 گل زده آمار خوبي براي پست تو محسوب مي‌شود.
■ قبول دارم. براي اين پست آمار خوبي است اما اين دليل نمي‌شود تا تلاشم را بيشتر نكنم. سعي دارم شرايطم را بهتر كنم. مطمئنم اگر هماهنگ‌تر شويم مي‌توانم گل‌هاي بيشتري براي پرسپوليس بزنم.

 

در پستي كه تو بازي مي‌كني بازيكنان بزرگي در پرسپوليس بوده‌اند. فكر مي‌كني بتواني جاي ثابتي در پرسپوليس پيدا كني؟
■ پرسپوليس تيم بزرگي است و هميشه بزرگان در اين تيم بازي كرده‌اند. من هم افتخار مي‌كنم كه در اين تيم هستم. مطمئن باشيد آنقدر تلاش خواهم كرد تا جاي ثابتي در دل هواداران پرسپوليس پيدا كنم.

 

راستي چرا به تيم ملي دعوت نشدي. دليل‌اش مصدوميت كه نبود.
■ از وقتي آمدم به پرسپوليس دعوت نشدم، يك بار هم كه دعوت شدم همان اول خط خوردم. به هرحال سليقه سرمربي تيم ملي است و من هم تلاش مي‌كنم به لحاظ فني خودم را تقويت كنم تا روزي در تيم ملي بتوانم بازي كنم. اين آرزوي هر بازيكني است كه به تيم ملي كشورش كمك كند.

 

همان دفعه كه دعوت شدي و خط خوردي در پست غيرتخصصي از تو بازي گرفتند.
■ از من خواستند در پست دفاع چپ بازي كنم. پستي كه تخصص من نيست چون من ميل تهاجمي‌ام بيشتر است. زياد هم در آن پست راحت نبودم. به نظرم در دفاع چپ خوب كار نكردم.

 

در پرسپوليس بيشتر با كدام بازيكن جور هستي؟
■ بيشتر با محمد پروين دوست هستم و با او راحت‌تر از بقيه هستم چون ما از پايه با هم بوديم و شناخت خوبي از هم داريم. در حال حاضر با هم، هم‌اتاق هستيم.

 

جو پرسپوليس را تا حالا چطور ديدي؟
■ پرسپوليس آنقدر كه فكر مي‌كردم حاشيه ندارد. البته فكر مي‌كنم اين فضا را آقاي كاشاني و دايي فراهم كرده‌اند. آرامشي كه اينجا دارد خيلي براي بازيكنان خوب است چون تمام تمركز بازيكنان روي فوتبال است.

 

كم كم داريم به دربي نزديك مي شويم. چه احساسي نسبت به اين بازي حساس داري؟
■ دربي برايم حساس است. درست است اين بازي هم 3 امتياز دارد اما پرهيجان‌ترين بازي زندگي‌ام مي‌تواند باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)