مرجع خبری پرسپولیس : بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: جای خالی باقری در پرسپولیس احساس خواهد شد، اما باید با غیبت آقا کریم کنار بیاییم.


امیرحسین فشنگچی بازیکن خط میانی تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا و همگروهی با بنیادکار ازبکستان،الاتحاد عربستان و الوحده امارات اظهار داشت: واقعا در گروه دشواری قرا گرفتیم و این موضوع انگیزه بازیکنان را برای موفقیت و صعود به مرحله بعد بیشتر می‌کند. باید به گونه ای بازی کنیم که بتوانیم با اقتدار راهی مرحله بعد شویم.

 

وی ادامه داد: در بازی با تراکتورسازی تبریز باید با ارائه بازی روان و جذاب حریفمان را شکست دهیم و روی ناکامی های اخیر خط بطلان بکشیم.

 

تراکتورسازی تیم قدرتمندی است و چاره ای جز شکست این تیم نداریم. بازگشت شیث رضایی به ترکیب پرسپولیس خیلی می‌تواند به تیم کمک کند و باید هر سه امتیاز را بدست آوریم.

 

فشنگچی درباره انتقادات مطرح شده به پرسپولیس مبنی بر عدم حضور بازیکنان بزرگ در تیم نیز گفت: چطور در چند هفته اول که می‌بردیم تماشاگران همه بازیکنان را تشویق می کردند؟!پرسپولیس مهره های یکدستی دارد و به نظرم قرار نیست که بازیکنان مثل مارادونا باشند.

 

وی افزود: پارسال در صبا 10 پاس گل دادم و تا الان 3 گل زده ام و 6 پاس گل داده ام. می توانم خیلی بهتر از شرایط فعلی باشم و انگیزه زیادی برای رسیدن به شرایط آرمانی دارم. در پرسپولیس بازی کردن خیلی سخت است و باید انتظارات هواداران را برآورده ساخت.

 

فشنگچی در پایان درباره خداحافظی کریم باقری گفت: آقا کریم اسطوره تیم بود و جای خالی باقری در پرسپولیس احساس خواهد شد، اما باید با غیبت وی کنار بیاییم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)