مرجع خبری پرسپولیس : بازيكن پرسپوليس با بيان اينكه علي پروين به من لطف دارد، گفت: در ماجراي عيادت از محمد پروين كار خاصي انجام ندادم

 

اميرحسين فشنگچي درباره اظهار نظر پروين كه گفته بود از فشنگچي ممنونم كه خيلي مرد است و جوياي احوال محمد شد خاطرنشان كرد: محمد دوست بچگي من بوده و حالا كه مصدوم شده بايد سراغي از او مي‌گرفتم. آسيب ديدگي جزء بدترين دوران زندگي يك ورزشكار است و وظيفه من بود كه سراغي از محمد پروين مي‌گرفتم.

وي گفت: ساعت 2 صبح بايد در فرودگاه حاضر مي‌شدم تا به پرواز پرسپوليس مي‌رسيدم با اين حال ساعت 9:30 شب به عيادت محمد رفتم و جوياي احوال او شدم.

 

 

  
بازيكن پرسپوليس تأكيد كرد: علي پروين اسطوره فوتبال ايران و احترامش واجب است. به علي آقا ارادت ويژه‌اي دارم و نظر لطف او است كه از من تعريف مي‌كند.

فشنگچي در ادامه درباره اردوي پرسپوليس در‌ آنتاليا اظهار داشت:‌ صبح‌ها كار بدني انجام مي‌دهيم و بعدازظهرها مسائل تاكتيكي را مرور مي‌كنيم. شرايط اردو بسيار مناسب است و بازيكنان هم از لحاظ روحي و هم از لحاظ آمادگي شرايط مناسبي دارند.
وي درباره ديدار فردا مقابل اينتراخت فرانكفورت گفت: آماده‌ايم تا با ارائه يك بازي مناسب حريف نامدار خود را شكست دهيم و گام به ديدار پاياني بگذاريم

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)