مرجع خبری پرسپولیس : بازيكن پرسپوليس گفت: پس از اتفاقات دربي با روحيه‌اي تازه پا به ليگ قهرمانان آسيا گذاشته‌ايم تا به يك پيروزي شيرين مقابل بنيادكار برسيم.

 

اميرحسين فشنگچي درباره ديدار مقابل بنيادكار گفت: پس از اتفاقات دربي با روحيه‌اي تازه پا به ليگ قهرمانان آسيا گذاشته‌ايم تا به يك پيروزي شيرين مقابل بنيادكار برسيم.

وي ادامه داد: بايد در زمين حريفي به ميدان برويم كه فوتبال را به خوبي بازي مي‌كند. براي حضور در مرحله بعد حتما بايد در اين مسابقه پيروز باشيم تا بتوانيم صعود كنيم.

بازيكن پرسپوليس درباره شرايط اين تيم عنوان كرد: شرايط خوبي داريم، اما متاسفانه 2 نفر از بهترين بازيكنانمان را در اختيار نداريم. با اين وجود در اين مسابقه براي كسب هر 3 امتياز به ميدان خواهيم رفت. مطمئن باشيد اگر در اين بازي پبروز شويم و به مرحله بعد صعود كنيم، شرايط براي تداوم موفقيت‌هايمان فراهم خواهد شد.

فشنگچي در پاسخ به اين سوال كه به نظر مي رسد هنوز شكست مقابل استقلال در بين بازيكنان فراموش نشده است، ‌گفت: متاسفانه در آن بازي بدشانسي آورديم و نمي‌توان آن شكست را به اين زودي‌ها فراموش كرد. هر چه زديم به در بسته خورد، اما در جام حذفي منتظر استقلال هستيم تا شكست در دربي را تلافي كنيم.

وي تصريح كرد: در بازي مقابل بنيادكار حرف‌هاي زيادي براي گفتن داريم و خيلي چيزها را ثابت خواهيم كرد. البته فوتبال قابل پيش‌بيني نيست، مهم اين است كه دست خالي برنگرديم. شكست در دربي قابل جبران نيست و به دنبال شادكردن دل هواداران هستيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)