مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس که در بازی مقابل پیکان مصدوم شد گفت: این از بدشانسی من است که از روز ورودم به پرسپولیس مدام دچار مصدومیت می‌شوم.

امیرحسین فشنگچی در ارتباط با آخرین وضعیتش اظهارداشت: در بازی با پیکان بازیکن حریف بر روی زانوی من افتاد و باعث شد که دچار مصدومیت شوم. در حال حاضر شرایط بهتری دارم اما وضعیتم به طور صددرصد مشخص نیست.

وی در ادامه افزود: با صحبتی که با دکتر تیم داشتم قرار شد از امروز دویدن نرم به دور زمین آغاز کنیم. این از بدشانسی من است که از روز ورودم به پرسپولیس مدام دچار مصدومیت می‌شوم. متأسفانه بازی تدارکاتی امروز را هم از دست دادم و مجبورم که از کنار زمین کار بچه‌ها را تماشا کنم.

 


هافبک تیم پرسپولیس با اشاره به بازی مقابل پیکان خاطرنشان کرد: در این بازی عملکرد بدی نداشتیم و بیشتر بازی در اختیار بازیکنان ما بود اما پیکانیها با استفاده از یک ضدحمله توانستدن به گل برسند و پیروز شوند.

فشنگچی در خصوص اینکه به بازی با  تراکتورسازی نمی‌رسد، گفت: فعلا که هیچ چیز مشخص نیست اما روند بهبودی من به خوبی پیش می‌رود و امیدوارم که از بازی اول پرسپولیس را همراهی کنم. پرسپولیس بازی به بازی بهتر خواهد شد و اگر من نباشم نیز سایر بچه‌ها به خوبی بازی خواهند کرد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)