مرجع خبری پرسپولیس : بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر رفیعی بازی را نیمه تمام رها نمی کرد گل مساوی را می زدیم.

 

امیرحسین فشنگچی بازیکن پرسپولیس در مورد مسابقه با داماش می‌گوید: بازی روز یک شنبه را به علت مسابقه با الغرافه خسته بودیم. این خستگی روی بازی دیروز ما تاثیر گذاشت. بازی را جلو بودیم.

 

چیز خاصی نبود. متاسفانه یک گل آفساید خوردیم که این قابل رویت بود. حتی دوربین هم مشخص کرد ولی متاسفانه داور اعلام آفساید نکرد و گل را قبول کرد. این باعث شد تیم ما از هم بپاشد. به نظرم دو تا اخراج درست نبود. مازیار که توپ را زد و اخراج دیگر هم قبل از آن، روی حمید علی عسگر خطا شده بود.

 

فشنگچی ادامه می‌دهد: من کار تماشاگران را تایید نمی‌کنم ولی این باعث عصبانیت هواداران شد و ما روند خوبی داشتیم ولی این روند خوب متاسفانه از بین رفت. من رفیعی را می‌شناسم. او داور خوبی است ولی فکر می‌کنم جوگیر شد.

بازیکن پرسپولیس در مورد اضافه وزن رفیعی هم می‌گوید: در این مورد کمیته داوران باید نظر بدهد. ولی رفیعی هر موقع داور پرسپولیس بوده، پرسپولیس بازی را نبرده. شاید فضا و جو استادیوم تاثیر گذاشته. البته مردم هم کمی عصبانی بودند و این هم به ضرر تیم ما خواهد بود. ما این بازی را هم باختیم. متاسفانه نشد که ادامه بدهیم. اگر ادامه می‌دادیم ممکن بود نتیجه بازی عوض شود. من این کار را هیچ جا ندیدم و نشنیدم که داور به خاطر توهین هواداران بازی را قطع کند. این چیزی است که ما فقط در این بازی دیدیم. امیدوارم به آن رسیدگی بشود. بهتر بود داور صبر می‌کرد تا بازی ادامه پیدا می کرد. چنین چیزی سابقه نداشته. بهتر بود بازی تمام می‌شد و بعد گزارش آن را می‌دادند به فدراسیون. اگر قرار به محرومیت باشد، باید این قانون در شهرستان‌ها هم اجرا شود. مثلا همین بازی رفت با داماش که از ابتدا تا انتها فحش می‌دادند. این تصمیمی بود که خود رفیعی گرفت و فکر نمی‌کنم قانونش اصلا وجود داشته باشد.

فشنگچی در مورد تفاوت پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا هم می‌گوید: چنین چیزی نیست. ما قبل از عید نفت را هم بردیم. بازی دیروز را هم خستگی باعث شد این مشکل پیش بیاید. فاصله بازی‌ها کم بود. اگر این بازی را می‌بردیم چند پله صعود می‌کردیم و جزو چهار تیم لیگ می‌شدیم. ما بازی‌های لیگ را جدی گرفتیم. هنوز هم چند بازی داریم و شانس داریم که به رده چهارم برسیم.

او در مورد بازی با سپاهان هم می‌گوید: تعدادی بازیکن مصدوم و محروم داریم. بازی سخت است. من حرف شما را تایید می‌کنم. سپاهان تیم اول است و مدعی قهرمانی. الان هم بالای جدول قرار دارد. ولی ما هم بازیکنان تیم پرسپولیس هستیم و در برابر هر تیمی بازی کنیم، تیم‌ها از ما می‌ترسند. سعی می‌کنیم قدرتمان را نشان بدهیم. می‌رویم که ببریم و با سه امتیاز برگردیم. تا بازی بعدی مقابل الغرافه را با روحیه خوبی انجام دهیم.

فشنگچی در مورد بازی با الغرافه هم می‌گوید: این مسابقه مهم است برایمان. اگر این بازی را ببریم حتما صعود می‌کنیم و ما دنبال این هستیم که صدرنشین بمانیم. چون در این صورت بازی مرحله بعدی را میزبان هستیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)