مدافع جدید تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: فردی مثل شیرینی که زمامدار بسیاری از امور پرسپولیس شده هیچ چیز از فوتبال سردرنمی آورد.

امیرحسین فشنگچی در گفت و گو با خبرنگار اوج ، درباره عقد قراردادش با ملوان اظهار داشت: جدایی من از پرسپولیس قطعی شده بود و دوست داشتم در یک تیم ریشه دار بازی کنم. کمی دیر تصمیم گرفتم اما به هرحال صلاحم در این بود به ملوان بیایم. ملوان تیمی ریشه دار و قدیمی در فوتبال ما است. بازیکنان بیار خوبی دارد و امیدوارم بتوانیم روزهای خوبم را در این تیم تکرار کنم.

وی درباره پیشنهاد استقلال تاکید کرد: استقلالی ها سفت و سخت دنبالم بودند اما هرچه فکر کردم نتوانستم با خودم کنار بیایم که به استقلال بروم. من از بچگی پرسپولیسی بودم و نمی توانستم پیراهن استقلال را بر تن کنم.

مدافع پیشین پرسپولیس درباره دوران حضورش در این تیم و ناملایمتی هایی که در حقش شد، خاطرنشان کرد: من دوست ندارم درباره تیمی که دوستش دارم اظهارنظری کنم اما متاسفانه فردی مثل شیرینی که زمامدار بسیاری از امور پرسپولیس شده هیچ چیز از فوتبال سردرنمی آورد. او وقتی با بازیکنان صحبت می کند، به او مثل یک ملک نگاه می کند که قرار است معامله اش کند. من درباره او همه چیز را به رویانیان گفته ام و امیدوارم سردار به حرف هایم توجه کند. او طرز برخورد با هیچکس را در فوتبال بلد نیست. با این حال شیرینی اهمیتی ندارد و برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می کنم.

فشنگچی در پایان درباره آینده ملوان افزود: تیم خوبی داریم. استخوان بندی سال گذشته تیم حفظ شده و چند بازیکن خوب هم اضافه شده اند. مربی بسیار خوبی هم بالای سر تیم است و باید در این فصل در نیمه بالای جدول قرار بگیریم. به سهمیه آسیایی هم چشم داریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)