مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به شرایط خوب‌مان در لیگ قهرمانان آسیا برای صعود به مرحله بعد امتیاز بازی با الغرافه حیاتی است.


امیرحسین فشنگچی درباره بازی مقابل الغرافه قطر اظهار داشت: خوشبختانه با بازی‌های خوب و روانی که در لیگ قهرمانان آسیا به نمایش گذاشته‌ایم، چهره واقعی پرسپولیس را به هواداران نشان داده‌ایم.

 

اگر ما اسیر بدشانسی‌هایی شامل مصدومیت، محرومیت و مسائل حاشیه ای نبودیم، اکنون با این تیم خوب در لیگ برتر و جام حذفی هم مدعی بودیم.

 

وی افزود: همه می‌دانند که با بازی مقابل الهلال چه استارت خوبی در لیگ قهرمانان ‌آسیا زدیم و با یک نتیجه خوب مقابل الشباب شایستگی‌های پرسپولیس را به نمایش گذاشتیم. البته هنوز کار برای ما تمام شده نیست و باید ۴ بازی آینده را بسیار جدی بگیریم.


فشنگچی تاکید کرد: در بازی مقابل الغرافه روز آسانی نداریم؛ قطری‌ها تا به امروز به نتایج دلخواه خود نرسیده‌اند، بنابراین مقابل ما برای گرفتن نتیجه دست به هر کاری می‌زنند تا به ۳ امتیاز بازی برسند و همین موضوع کار را برای ما دشوار می‌کند. اگر قدر فرصت‌های خودمان را بدانیم و دقایق ابتدایی بازی را کنترل کنیم به مرور زمان می‌توانیم حریف را غافلگیر کنیم و به امتیاز دلخواه برسیم.


وی در مورد تصمیم دنیزلی برای حضورش در دقایق پایانی بازی های اخیر پرسپولیس گفت: من تابع کادر فنی هستم و خوشبختانه هر وقت هم به میدان آمدم تاثیری در روند تیمی داشته‌ام و گلزنی برابر الشباب یکی از این موضوعات بود. حالا اگر دنیزلی یک دقیقه یا ۹۰ دقیقه به من فرصت بدهد تابع دستورات او هستم و سعی می‌کنم برای پرسپولیس موثر باشم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)