پرسپولیس نیوز : هافبک فصل گذشته تیم پرسپولیس گفت: رویانیان اصلا به من پاسخگو نیست و انگار نه انگار من بازیکن پرسپولیس بوده ام.

امیرحسین فشنگچی در گفت و گو با اوج درباره شرایط خود اظهارداشت: واقعا بلاتکلیف هستم. جدایی ام از پرسپولیس قطعی است اما هنوز رضایت نامه ام صادر نشده است. 3 هفته است که به دنبال گرفتن رضایت نامه  ام هستم اما شیرینی فقط بلد است مصاحبه کند. او می گوید نه تنها پول پارسال و 2 سال گذشته ام را نمی دهند بلکه باید یک چیزی هم دستی بهشان بدهم تا رضایت نامه ام را  صادر کنند.

وی ادامه داد: شیرینی از   وقتی به  فوتبال آمده فقط زرنگ بازیهای آن را یاد گرفته و چیزی از حرفه ای گری نمی داند.  او فکر کرد ه من در راه رضای خدا فوتبال بازی کرده ام که حالا نمی خواهد پولم را بدهد. رویانیان اصلا به من پاسخگو نیست و انگار نه انگار من بازیکن پرسپولیس بوده ام.

فشنگچی افزود: من از خدایم بود در پرسپولیس بمانم اما در لیست دایی نبودم. شیرینی چکی را هم که مربوط به 2 ماه پیش بوده و پاس نشده از من گرفت.  او به مسایل فوتبالی واقف نیست و می خواهد بازیکنان را در منگنه قرار دهد و این کار اصلا درست نیست.

وی در پایان گفت: فعلا با چند تیم مذاکره کرده ام اما چون هنوز رضایت نامه ام را از پرسپولیس نگرفته ام نمی  توانم کاری انجام دهم. در حال حاضر بازیکن پرسپولیس هستم و امیدوارم زودتر تکلیفم روشن شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)