نبود ملی‌پوشان دغدغه مهمی در اردوی مشهد بود

مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: نبود ملی‌پوشان دغدغه مهمی در این اردو برای ما بود اما حالا شرایط تیم خوب است.

 

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: نبود ملی‌پوشان دغدغه مهمی در این اردو برای ما بود اما حالا شرایط تیم خوب است.

 

“امیرحسین فشنگچی” در خصوص اردوی تیمش در مشهد اظهارداشت: برگزاری این اردو در این مقطع بسیار خوب بود. ما بازیهای فشرده‌ای را از ا بتدای لیگ برگزار کرده بودیم و به همین دلیل نیاز داشتیم تا این اردو را برگزار کنیم.

 

وی ادامه داد: برگزاری این اردو در مشهد بسیار مفید بود چراکه علاوه بر تمرینات خوبی که داشتیم به لحاظ روحی نیز تقویت شدیم و بار دیگر آماده استارت محکم و موفق هستیم.

 

فشنگچی در ادامه تصریح کرد: اینکه این اردو در شهر مشهد برگزار شد تأثیر زیادی در روحیه ما داشت. شبهای قدر را در حرم امام رضا بودیم و این موضوع نکته مثبتی در تقویت روحی تیم داشت.

 

هافبک پرسپولیس در خصوص ادامه لیگ یادآور شد: بعد از این تعطیلات ادامه بازیها را در پیش خواهیم داشت. با این حال این تعطیلی وضعیت خوبی بود تا شرایط تیم به روزهای خوب خود برگردد و هرچند که نبود ملی‌پوشان دغدغه مهمی در این اردو برای ما بود اما حالا شرایط تیم خوب است و با توجه به اینکه از ابتدای فصل برای قهرمانی تلاش کرده‌ایم بعد از لیگ صدرنشینی را از ذوب‌آهن پس می‌گیریم و تا رسیدن به این مهم آن را حفظ خواهیم کرد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)