در فهرست بعدی قطبی هستم

مرجع خبری پرسپولیس : امیرحسین فشنگچی با گلی که مقابل سایپا به ثمر رساند توانست نظر مثبت کادرفنی را جلب کند، فشنگچی دوست دارد مقابل نفت هم گلزنی را تجربه کند با این حال اعتقاد دارد پیروزی پرسپولیس مهمتر از گلزنی اوست.

 

به گزارش اختصاصی مرجع خبری از “پرسپولیس”؛ در آستانه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان با هافبک شماره 23 سرخ ها گفت و گویی انجام دادیم که از نظرتان می گذرد:

 

* از بازی با صنعت نفت شروع کنیم؟

_ این بازی از این لحاظ که صنعت نفت صدرنشین است برای ما حساسیت ویژه ای دارد ، اما برای اینکه به صدر جدول نزدیک شویم بر اساس قاعده فوتبال باید هر 3 امتیاز را به دست آوریم.

  

* فکر می کنی شرایط آب و هوای آبادان برای پرسپولیس مشکل ساز شود؟

_ برای رسیدن به قهرمانی گرما و سرما بهانه خوبی نیست، قطعا آبادان هوای مساعدی ندارد اما باید در همین شرایط هم هرطور شده سه امتیار را بگیریم چرا که هدفمان تنها قهرمانی است و در راه قهرمانی هیچ بهانه ای وجود ندارد.

 

* گل زیبایی به سایپا زدی، مقابل نفت هم به گلزنی فکر می کنی؟

_ آدم خودخواهی نیستم که صرفا به به گلزنی و زیاد شدن آمار گل های فکر کنم، موفقیت پرسپولیس از گلزنی من مهم تر است اما طعم اولین گل با پیراهن پرسپولیس شیرین بود و اگر فرصتی فراهم شود دوست دارم بازهم برای پرسپولیس گلزنی کنم.

 

* به نظر می رسد پس از گذراندن دوران مصدومیت بالاخره با تیم هماهنگ شده ای؟

_ از این موضوع خوشحالم اما از شرایط فعلی رضایت ندارم، مطمئن باشید به مرور زمان این هماهنگی بیشتر خواهد شد و بازی های بهتری را انجام می دهم.

 

* مثلث فصل قبل صبا در پرسپولیس هم عملکرد قابل توجهی داشته است، علتش را چه می دانی؟

_ من، محمد نوری و غلامرضا رضایی در صبا با هم، همبازی بودیم، البته غلامرضا فصل گذشته از ما جدا شد اما شکر خدا هماهنگی قابل قبولی داریم که به موفقیت پرسپولیس کمک خواهد کرد.

 

* و اینکه در لیست تیم ملی قرار نگرفتی؟

_ بازی کردن در تیم ملی برای هر بازیکنی افتخار بزرگی محسوب می شود ، من هم باید تلاشم را بیشتر کنم تا در لیست بعدی قطبی جایی برای خودم دست و پا کنم.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)