مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس، گفت:” از اینکه توانستیم با غلبه بر سایپا ذهنیت باخت هفته گذشته را پاک کنیم خوشحالم. هر چند ما در بازی با صبا هم مستحق شکست نبودیم و به اشتباهات خودمان باختیم.”

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ امیر حسین فشنگچی که پس از پیروزی 2 بر 1 سرخپوشان پایتخت در برابر سایپا با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت و گو می‌کرد، افزود:” بازی در مجموع در دست پرسپولیس بود و ما توانستین در این دیدار موقعیت‌های مناسب و زیادی را خلق کنیم. هر چند نتوانستیم آنطور که باید از این موقعیت‌ها استفاده کنیم و اگر بیشتر دقت می‌کردیم با تعداد گل‌های بیشتری این بازی را به پایان می‌رساندیم.”

 

وی تاکید کرد:” با این وجود مهم 3 امتیاز بازی بود که توانستیم آن را کسب کنیم. چرا که پرسپولیس برای کسب صدر جدول و خیز برداشتن برای قهرمانی به امتیازهای بازی‌های نیم فصل اول نیاز دارد و ما از این مساله غافل نیستیم.”

 

 

 

فشنگچی افزود:” ما در طول هفته تمرینات خوب و البته زیادی را پشت سر می‌گذاریم. با اشراف بر بازی حریف که از آنالیز بازی‌ها به دست می‌آوریم پا به میدان می‌گذاریم و به همین دلیل مستحق این برد بودیم.”

 

وی تصریح کرد:” با حضور هوادارانمان در این بازی جشن‌مان مضاعف می‌شد اما خوشحالم که توانستیم آنها را در هر جایی که شاهد بازی تیم محبوبشان بودند خوشحال کنیم.”

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)