مرجع خبری پرسپولیس : مصدومیت امیرحسین فشنگچی در بازی با نساجی باعث نگرانی کادرفنی شده، او باید هر روز فیزیوتراپی کند تا به شرایط مطلوب برسد. اما فشنگچی می گوید برای بازی با پاس مشکلی ندارد و قطعا می تواند به میدان برود.

 

* مصدومیت نگران کننده ای است؟
_ متاسفانه همانطور که می دانید در بازی با نساجی دچار مصدومیت از ناحیه کمر شدم بنابراین باید تا بهبودی کامل فیزیوتراپی کنم و …

 

* یعنی به بازی با پاس نمی رسی؟
_ بعید می دانم مشکلی داشته باشم و تمام تلاشم را می کنم تا به این مسابقه برسم.

 

 

* شرایط تیم چطور است؟

_خدا را شکر، با انجام یک بازی دوستانه به شرایط مطلوب و ایده آل رسیدیم. با اضافه شدن ملی پوشان با تمرینات تیم کامل تری در اختیار داریم.

 

* راستی غیبت ملی پوشان در تمرینات تیم اختلال ایجاد نکرد؟
_ مطمئنا غیبت آن ها به تیم ضربه می زند، وقتی بازیکنان ملی پوش نباشند، قطعا در تاکتیک تیمی اختلال ایجاد می شود اما در این دو، سه روز باقیمانده آن ها به شرایط بازی رسیده اند. به هر حال چاره ای نیست ما باید طبق قرعه با پاس بازی کنیم و به تمام نفرات احتیاج داریم.

 

* از اینکه به تیم ملی دعوت نشدی، ناراحت نیستی؟
_ خیر، اعتراضی ندارم اما مطمئنا تلاشم را بیشتر می کنم تا با انجام بازی های خوب به تیم ملی دعوت شوم.

 

* در خصوص جناح چپ پرسپولیس صحبت کن.
_ در این چند بازی با حمید (علی عسکری) خوب کار کردیم. مطمئنم بهتر از این هم می شویم. می خواهیم با کمک همه بچه ها یک جناح چپ قدرتمند بسازیم.

 

* و اینکه همچنان بازیکنان تازه وارد برای پرسپولیس گلزنی می کنند؟
_ خدا را شکر، همه بچه های پرسپولیس آنقدر خوب و متین هستند که نه تنها از گلزنی ما ناراحت نمی شوند، بلکه خیلی هم از این قضیه خوشحال هستند. طبعا چون پست من، رضایی و نوری بیشتر نفوذی است به دروازه حریف نزدیک تر هستیم. ضمن اینکه به واسطه چند سال همبازی بودن با هم هماهنگ هستیم.

 

* هادی نوروزی هم به دروازه نزدیک است.
_ هادی یکی از بهترین و فنی ترین بازیکنان پرسپولیس است. من شک ندارم که نوروزی طی دو هفته آینده پایش به گلزنی باز می شود، خواهید دید.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)