اميدوارم هواداران با ما آشتی كنند/گلهای لحظات آخر بدشانسی است

مرجع خبری پرسپولیس : هافبك چپ پای تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با توجه به اتفاقات اخير در تيم، پيروزي برابر ذوب آهن از لحاظ حيثيتي برايمان مهم است.


اميرحسين فشنگچی اظهار داشت: وضعيت خودم در بهترين شرايط ممكن است. نياز به شوك روحي داشتيم كه در بازي مقابل نفت محمودآباد به تيم وارد شد. با يك برد پر گل، وارد فاز جديدي از موفقيت‌هايمان شديم.

وي افزود: شرايط خودم و تيم خوب است. بازي سختي را در هفته جاري مقابل ذوب آهن داريم. اين تيم نشان داده كه تيم خوب و فرصت طلبي است؛ اما بايد اين ديدار را ببريم. از نظر حيثيتي براي ما بسيار مهم است. به همين دليل، قطعا انگيزه دو برابر داريم.

اميدوارم در بازي مقابل ذوب‌آهن، هواداران با ما آشتي كنند.

 

 

6 ديدار بد را پشت سر گذاشتيم و جواب محبت‌ هواداران را نداديم؛ اما در اين مسابقه براي برد به ميدان مي‌رويم تا همه چيز تغيير كند.

 

فشنگچي در جواب سؤالي كه چرا هنوز بازي‌هاي فصل گذشته خودش را در صبا براي پرسپوليس انجام نداده است، گفت: قبل از اينكه به پرسپوليس بيايم، فكر مي‌كردم شرايطم خيلي راحت است تا خودم را در تيم ثابت كنم؛ ولي مي‌دانم كه شرايط پرسپوليس با خيلي از جاهاي ديگر فرق دارد. تا وقتي در استقلال و پرسپوليس بازي نكني، نمي‌فهمي چقدر شرايط خاصي دارند. سعي مي‌كنم هرچه زودتر به شرايط ايده آل برگردم و هر روز بهتر از گذشته شوم.

هافبك تيم فوتبال پرسپوليس درباره دريافت گل در چند بازي اخير در دقايق 90، تاكيد كرد: اين موضوع يك بدشانسي است. در بازي مقابل نفت محمودآباد، همه ديديد چه اتفاقي افتاد. بازيكن ما مصدوم شد. حريف نبايد توپ را به سمت دروازه ما مي‌برد كه اين كار را كرد. آنها دوست داشتن از هر طريقي كه شده به پرسپوليس گل بزنند و به هدف خودشان رسيدند.

وي افزود: اميدوارم ديگر شاهد اينگونه صحنه‌ها در فوتبال نباشيم. ما هم سعي مي‌كنيم آنقدر در دقايق پاياني استوار باشيم كه حريفان در انتهاي بازي، دروازه ما را ساده باز نكند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)