خبرگزاری پرسپولیس : مدافع تیم پرسپولیس گفت: بازیکنان تیم گهر بعد از بردن تیم دایی، حالا می‌خواهند ما را هم شکست دهند.

امیرحسین فشنگچی اظهار داشت: مقابل فجر جوان بازی را مانند 2 بازی قبلی‌مان بسیار با انگیزه و با قدرت شروع کردیم و این موضوع که ما در 3 بازی گذشته در 20 دقیقه اول گل زده‌ایم نوید می‌دهد که روزهای بسیار خوبی در انتظار پرسپولیس خواهد بود.

وی افزود: در دیدار مقابل فجر از اشتباهات آنها استفاده کردیم و با زدن 2 گل بازی را کنترل کردیم، البته در ضد حملات فرصت های بسیار خوبی داشتیم که بر اثر بدشانسی آنها را از دست دادیم، اما قطعاً در بازی‌های آینده همه چیز را دوباره جبران خواهیم کرد.

وی در مورد شرایط پروویچ، همبازی جدیدش در پرسپولیس نیز گفت: این بازیکن صربستانی بسیار خلاق و خوب است و در آینده می‌تواند به پرسپولیس کمک کند. چون کمی از تمرینات دور بود و بدنش هنوز صد درصد آماده نیست اما در بازی تاثیر گذار بود.

هافبک پرسپولیس در پاسخ به سوالی که چه اتفاقی افتاده که این تیم دگرگون شده گفت:  دلیل خاصی ندارد اما فشارها از روی بازیکنان کم شده و چیدمان ما در داخل زمین تغییراتی داشته است. به نظرم بازیکنان پرسپولیس در نیم فصل دوم بسیار هماهنگ‌تر نسبت به نیم فصل اول هستند و می‌خواهند همه‌چیز را جبران کنند .

فشنگچی در مورد بازی با گهر گفت: علی‌رغم اینکه گهر در جدول شرایط خوبی ندارد اما بازی بسیار سختی را مقابل این تیم داریم. آنها پس از شکست دادن تیم علی دایی مقابل ما هم دوست دارند همه‌کار برای بردن انجام بدهند، یادم نمی‌رود در دور رفت لیگ برتر چقدر ما را در آزادی اذیت کردند اما شرایط تیمی ما بسیار خوب است و نباید حرکت رو به رشد خودمان را متوقف کنیم، ما محکوم به شکست دادن گهر در تهران هستیم.

وی افزود: ما اختلافی با بالای جدول نداریم و با تیم سوم جدول فاصله امتیازی مان 6 است، زیاد دور از دسترس نیست که به بالا برسیم. ما تقریباً 16 بازی دیگر در پیش داریم و قطعاً با شرایط حال حاضر به بالای جدول لیگ خواهیم رسید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)