مرجع خبری پرسپولیس : هافبک پرسپولیس از عزم راسخ خود برای گلزنی در هفته هشتم لیگ برتر خبر می دهد. او معتقد است همه بازیکنان پرسپولیس تنها به قهرمانی فکر می کنند و برای این هدف به میدان می روند.

 

امیرحسین فشنگچی در این رابطه می گوید: «با تمرینات خوبی که داشتیم نهایت استفاده را از تعطیلات لیگ بردیم و فکر می کنم از هر لحاظ برای پیروزی در هفته هشتم لیگ آماده هستیم»

 

فشنگچی در خصوص اردوی مشهد خاطر نشان می کند: «به نظر من اردوی مشهد به موقع بود چرا که فشار سنگینی به بدن بچه ها به خاطر فشردگی لیگ برتر وارد شده بود و با این اردو توانستیم خستگی را از تن در کنیم و با انجام تمرینات تاکتیکی آماده بازی با پاس شویم»

  

فشنگچی در خصوص جو حاکم بر اردوی پرسپولیس می گوید: «همه بچه ها برای قهرمانی به میدان می روند و تمام بازی های لیگ برای ما سخت است  باید با تلاش و ارده محکم به فکر پیروزی در تمام مسابقات باشیم»

 

هافبک پرسپولیس به بازی با پاس اشاره می کند و می گوید: «پاس یک تیم سرسخت و جنگنده است. این تیم با توجه به جوانگرایی که کرده فوتبال روان و با طراوتی ارائه می کند اما انگیره بازیکنان پرسپولیس برای رسیدن به صدر جدول بسیار بالاست. بنابراین هر سه امتیاز بازی با پاس را به هواداران پرسپولیس تقدیم خواهیم کرد.»

 

فشنگچی در پایان میگوید: «برای بازی با پاس  لحظه شماری می کنم تا با گلزنی در این مسابقه در پیروزی تیمم شریک باشم. مطمئن باشید یک گل برای پاس کنار گذاشته ام تا خاطره اخراج مقابل راه آهن را از ذهن هواداران پاک کنم»

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)