پرسپولیس نیوز : بعد از مطلب عجیب و غریب مقایسه افتخارات قلعه نویی و نکونام در حمایت از سرمربی استقلال فعالیت این سایت علیه پرسپولیس و در حمایت از استقلال بیش از هر زمانی شدت گرفته است.

تغییر رویکرد سایت فوتبال برتر پس از روی کار آمدن تیم جدید مدیریتی بیش از هر زمان دیگری این روزها تعجب مخاطبان را به دنبال داشته است.

 

پس از تحلیل عجیب و غریب مقایسه افتخارات دوران بازیگری قلعه نویی و نکونام در حمایت از سرمربی استقلال در بهبهه جنگ رسانه ای وی با کاپیتان تیم ملی این بار تیترها و مطالب جهت دار این سایت در حمایت از استقلال و ضربه زدن به پرسپولیس شدت بیشتری گرفته است.

 

در تازه ترین این نمونه ها این سایت امروز دو خبر ویژه را در سرتیترهای خود قرار داده که یکی به تقاضا برای محرومیت شش ماهه(!!) پیام صادقیان و دیگری به حمایت عضوی از سازمان لیگ از ادعای امیر قلعه نویی اختصاص دارد.

 

از دیشب تا به حال و پس از اتمام مسابقه تیم های پرسپولیس و فولاد و درگیری پیام صادقیان با داور بازی این شدیدترین موضع گیری و تقاضای جریمه ای است که در کل جامعه فوتبال از طریق این سایت و مصاحبه اش با فرد معلوم الحالی چون براتی کارشناس حقوقی فوتبال مطرح شده است.

 

از آن جالب تر تیتر یک شدن مصاحبه معمولی و کم ارزش ساکت مشاور سازمان لیگ در حمایت از امیر قلعه نویی است که مشخص نیست بر حسب کدام متر و معیار تبدیل به یکی از مهم ترین اخبار روز فوتبال ایران شده و مخاطبان سایت باید آن را در پیشانی سایت به چشم یک خبر ویژه مشاهده کنند. این موضع گیری و حمایت کلامی برای مخاطبان ارزش دارد و یا اینکه بیشتر برای خوشامد مسئولان سایت و حامیان احتمالی آنان این درجه از اهمیت را پیدا می کند؟!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)