مرجع خبری پرسپولیس : فعلا کار هیات مدیره عذرخواهی از هواداران پرسپولیس است

فرخزادي: بعيد مي‌دانم بنر تبليغاتي از سوي باشگاه پرسپوليس بوده باشد

هيات مديره باشگاه پرسپوليس با اشاره به عدم نتيجه‌گيري تيم فوتبال اين باشگاه در رقابت‌هاي ليگ برتر گفت: فصل بسيار پرفراز و نشيب و سختي را پشت سر گذاشتيم تا حدي كه طي سال‌ها خدمت در اين باشگاه تا اين حد عذاب نكشيده بودم.
مجيد فرخزادي افزود: بايد شرايط و اتفاقات فصل گذشته را به دقت بررسي كنيم و با تجربيات سال گذشته با قدرت بيشتري آماده نهمين دوره مسابقات ليگ برتر شويم.


عضو هيات مديره باشگاه پرسپوليس ضمن بي‌اطلاعي از مذاكرات اين باشگاه با مصطفي دنيزلي سرمربي تيم بشكتاش ترکیه گفت:‌ براي انتخاب مربي فرصت لازم را داريم و بايد بسياري مسائل و اتفاقات فصل گذشته را مورد بررسي قرار دهيم تا در فصل جديد به دور از مسائل حاشيه ای کار کنیم .


وي در خصوص حضور علي پروين، مربي سابق تيم پرسپوليس در جمع هیات مدیره این باشگاه گفت: بايد با ايشان صحبت كنيم تا ضمن بررسي شرايط زمينه همكاري با وي را ارزيابي كنيم ، همه اين مسائل به مذاكرات و برنامه‌هاي آينده باشگاه بستگي دارد اما در حال حاضر هيچ كاري نداريم جز اينكه از هواداران به دليل عدم نتيجه‌گيري در فصل اخير و حذف از ليگ قهرمانان آسيا عذرخواهي كنيم.


وي در خصوص استعفاي حسين هدايتي، رئيس هيات مديره باشگاه پرسپوليس از سمت خود گفت:

من در جريان استعفاي آقاي هدايتي و به هر حال تصمیمی بود که خود وی گرفت و رییس سازمان تربیت بدنی هم با آن موافقت کرد.
فرخزادي در خصوص نصب بنر تبليغاتي محمود احمدي‌نژاد رییس جمهور و كانديداي دهمين دوره رياست جمهوري با آرم باشگاه پرسپوليس در ورزشگاه آزادي در جريان بازي پرسپوليس و بنيادكار گفت: باشگاه پرسپولیس این بنر را نياورده بوده،‌يعني بعيد مي‌دانم باشگاه چنين كاري انجام داده باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)