پرسپولیس در شرایطی موفق به عبور از استقلال تاجیکستان شد که حریف می‌توانست با غافلگیری بزرگ خود دردسر بزرگی برای شاگردان یحیی گل محمدی شکل دهد.

استقلال تاجیکستان در دقایق ابتدایی دیدار مقابل پرسپولیس توانست با اعلام کمک داور ویدئویی صاحب موقعیت گلزنی از روی نقطه پنالتی شود که در نهایت اما علیرضا بیرانوند با مهار آن، تیم را از دردسر نجات داد و در نهایت سرخ‌ها با یک برد ارزشمند همچنان شانس صعود خود را دنبال می‌کنند.

بیرانوند که به عنوان شماره یک مورداعتماد پرسپولیسیی‌ها از همان لحظه‌ای که مشخص شد قرار است پنالتی علیه این تیم اعلام شود تمام سکوها را حامی خود می‌دید، یک بار دیگر با مهار پنالتی سهم خود را در کامیابی این تیم در استادیوم آزادی به ثبت رساند.

گلر پرسپولیسی‌ها البته در شرایطی موفق به مهار این ضربه پنالتی شده بود که روی ریباند بازیکن تیم استقلال تاجیکستان (سبای) می‌توانست او را تسلیم و کارش را تمام کند اما حرکت انفجاری و یورش به موقع علی نعمتی به سمت توپ برگشتی و ارسال آن به کرنر، مانع از این اتفاق شد تا کار بیرانوند به این شکل تکمیل شود.

نعمتی با این حرکت خود قطعا سهم شاید بزرگی در از دست رفتن موقعیت استقلال تاجیکستان ایفا کرد و سهم او را نمی‌توان خیلی کمتر از علیرضا بیرانوند تصور کرد. مدافعی که این روزها بار دیگر در سمت چپ سرخ‌ها جایگاه مطمئنی را به خود اختصاص داده و توانسته با نمایشی موفق اعتماد کادرفنی را هم به خوبی به خود جلب کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)