بازیکن میانی تیم فوتبال استقلال گفت اگر استقلالی‌ها تا دو روز آینده به تعهدات مالی خود عمل نکنند از آنها شکایت می کنم. جواد نکونام که از اوساسونا به استقلال آمد تاکید کرد فصل آینده از این تیم خواهد رفت.

تیم فوتبال استقلال چهارشنبه شب با نتیجه تساوی بدون گل مقابل الشباب امارات در ورزشگاه آزادی متوقف شد اما با توجه به پیروزی 4 بر 2 در بازی رفت به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

جواد نکونام در پایان بازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فصل خیلی خوبی را با استقلال پشت سر گذاشتم و با این تیم قهرمان شدم و به آرزوی دوران کودکی‌ام رسیدم. اما دوست دارم مردم یک سری از واقعیت‌ها را بدانند و اینکه ما واقعا سال بدی را پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: هم از لحاظ مالی و هم فنی بیشترین فشارها بر روی بازیکنان بود. متاسفانه هر چقدر ساکت‌تر باشی بدتر است. در شخصیت من این نیست که دنبال پولم بدوم. اگر آقای فتح الله زاده تا فردا جواب تلفنم را ندهد از استقلال شکایت می‌کنم. من از قرارداد 2 میلیون 200 هزار یورویی اوساسونا چشم پوشیدم و به عشق استقلال به این تیم آمدم با این حال تمام باشگاه با من بد کردند. اگر مجبور بشوم خیلی از واقعیت‌ها را می‌گویم.

نکونام اظهار داشت: اتفاقاتی در باشگاه استقلال افتاده که حتی خجالت می‌کشم آن را بیان کنم. بی نظمی و بی انضباطی در استقلال موج می‌زند و اگر بگویم خودم را کوچک کرده‌ام. برای خودم خوشحالم که به عنوان یک استقلالی در این تیم به هدفم رسیدم اما استقلال تیمی نبود که فکر می‎کردم.

کاپیتان تیم ملی در ادامه گفت: کسانی که روی طبق مرا می‌خواستند وسط فصل دشمنم شدند. فقط دروغ شنیدم. مدیرعامل تیم جلوی پدر و مادرم با قسم مرا برد استقلال اما بعد از آن همه چک‌ها برگشت خورد.

وی ادامه داد: اگر می‌رفتم قطر و امارات زیر 10 میلیارد پول نمی‌گرفتم اما با یک میلیارد و 750 میلیون به استقلال آمدم و تا به حال فقط 55 درصد از مبلغ قراردادم را دریافت کرده‌ام. من فصل بعد 100 درصد از استقلال جدا می‌شوم. به من می‌گویند اگر پولت را می خواهی برو آدم فلانی شو. من خودم دنبال این هستم که دیگران آدمم شوند.

نکونام در پایان گفت: تا الان به خاطر عشق به استقلال سکوت کردم. به من گفتند برو با فلانی نزدیک شو تا پولت را بگیری. اهل بازارگرمی نیستم و با هیچ باشگاهی هم تا به الان صحبت نکرده‌ام اما اولویتم جدایی از استقلال است. تا چند روز آینده اگر اوضاع درست نشود حرف‌هایی را می زنم تا مردم بفهمند کی‌ها چکاره هستند. موقعی که استقلال در امجدیه بازی می‌کرد من می‌رفتم و این تیم را تشویق می‌کردم اما الان حقم را نمی دهند. این پول اگر حق من باشد پای آن می‌ایستم و آن را می‌گیرم و احتیاجی هم نیست آدم فلانی شوم.  اگر هم نه که هیچی.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)