مرجع خبری پرسپولیس : فصل كه به آخر برسد، روزگار پرسپوليس هم از اين رو به آن رو مي‌شود. كاري به كادر فني نداريم كه البته بي‌شك مهمترين تغييرها را در خود دارد اما بيش از همه، تركيب بازيكنان است كه دست خورده مي‌شود؛ با منقضي شدن قراردادها.

 

البته تحولات نیمکت مربیگری و صندلی مدیریتی باشگاه هنوز مشخص نیست اما چهره فرداي پرسپوليس را در همين لحظه هم مي‌شود تصور كرد. در درون دروازه، رحمان احمدي با يك سالي كه از قراردادش مانده هنوز فرصت دارد كه با پرسپوليس باشد؛ به شرطي كه بخواهد.

 

عليرضا حقيقي اما وضعيت‌اش مبهم است. قرارداد حقيقي تنها چند هفته ديگر دوام دارد و برخلاف اصرار خودش بر «يك» ماندن در پرسپوليس، شايعه‌ها جدايي او را يادآوري مي‌كنند و از سوي ديگر، بازگشت ميثاق معمارزاده به پرسپوليس را خبر مي‌دهند كه بدون شك اين اتفاق‌ها پر خواهد بود از حاشيه.

يك خط جلوتر از آنها، شيث رضايي- كه از اخراجش توسط دايي ماه‌ها گذشته و او به درخواست كاشاني به تمرين اختصاصي براي حفظ آمادگي مشغول است- يك فصل ديگر با پرسپوليس قرارداد دارد. عليرضا محمد هم همينطور اما در عوض، 6 مدافع سرخپوش ديگر به آخر قراردادشان رسيده‌اند؛ سپهر حيدري، عليرضا نورمحمدي، مجتبي شيري، جلال اكبري، ابراهيم شكوري و سكوبرت. شكوري با اتمام تحصيل‌اش امسال سرباز است و جدايي‌اش حتمي. بقيه اما سرانجام روشني با پرسپوليس ندارند؛ جز سپهر و نورمحمدي كه رفتن‌شان دور از انتظار به نظر مي‌رسد.

 

در دو پست هافبك و و فوروارد غير از علي عسگري، آقا زماني و حلافي، تنها ورودي‌هاي اول فصل- غلامرضا رضايي، محمد نوري، اميرحسين فشنگچي- هستند كه چون از قرارداد دو ساله‌شان يك فصل ديگر مانده و البته حضورشان مطمئنا براي هر مربي راضي‌كننده است، مي‌توانند شانسي براي ماندن‌شان قايل باشند. در عوض قرارداد مهدي شيري، حسين بادامكي، تياگو فراگا، مازيار زارع، محمد منصوري، اشپيتيم آرفي، وحيد هاشميان، مجتبي زارع و هادي نوروزي هم به آخرين روزهايش رسيده و خيلي خوشبينانه، مي‌شود گفت كه از اين جمع، شايد 2 يا 3 بازيكن براي فصل آينده حفظ شوند.

 

در حالت كلي از 25 سرخپوشي كه اين فصل براي پرسپوليس به ميدان رفته‌اند، قرارداد 16 بازيكن رو به اتمام است و جدايي بسياري از آنها قطعي. از جمله سه بازيكن خارجي پرسپوليس كه بعيد است ديگر خودشان تمايلي به ماندن داشته باشند و شايد حتي سهميه‌شان براي فصل آينده هم خالي بماند. با اين همه بايد تا معرفي سرمربي جديد پرسپوليس كه قطعا ايراني است، منتظر ماند و البته تا آن روز، حبيب كاشاني فرصت مذاكره بازيكنان فعلي را از دست نخواهد داد. او تا اينجاي كار به چند بازيكن تمديد قرارداد را پيشنهاد داده و منتظر جواب شفاهي آنهاست تا در صورت رضايت، بنشانندشان پاي ميز مذاكره كه البته در انتخاب اين سرخپوشان، نمي‌توان دخالت نظر سرمربي آينده پرسپوليس را ناديده گرفت.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)