سرپرست باشگاه فجر سپاسی می‌گوید برنامه‌ای سه ساله برای این باشگاه در نظر دارند و به دنبال این هستند در سال سوم به لیگ برتر برسند.

عبدالرسول فلاح درباره روند آماده‌سازی تیم فوتبال فجر سپاسی برای حضور در فصل آینده لیگ آزادگان، اظهار کرد: باشگاه تصمیم گرفت که پس از پایان رقابت‌ها به دلیل فشاری روحی که به بازیکنان وارد شده بود، دو سه هفته به آن‌ها استراحت دهد. باشگاه برنامه‌ریزی خوبی انجام داده و ما اعضای هیات مدیره را مشخص کرده‌ایم تا پس از انتخاب مدیرعامل، سرمربی تیم را هم انتخاب کنیم.

سرپرست باشگاه فجر سپاسی با بیان این که چندین گزینه مدنظر این باشگاه برای سمت سرمربی‌گری است، گفت: سه چهار گزینه بومی و چند گزینه مطرح غیربومی مدنظر ماست. غلام‌حسین پیروانی هم که اسطوره فوتبال شیراز است، اولین گزینه باشگاه برای حضور در فصل آینده لیگ آزادگان است. البته خود پیروانی به من گفته که نمی‌خواهد در باشگاه فجر سپاسی فعالیت کند.

او در ادامه درباره احتمال حضور بازیکنان سرباز مطرحی مانند امید عالیشاه در این تیم، تصریح کرد: ما امیدواریم که مشکل عالیشاه هم مانند نوراللهی حل شود و بتواند به پرسپولیس برگردد. اما در غیر این‌صورت احتمالا در تراکتورسازی بماند چون آن‌ها به دنبال این هستند که عالیشاه را به عنوان یکی از سه بازیکن آزادشان وارد تیم کنند. البته ما دوست داریم که او در فجر حضور پیدا کند. یکسری بازیکنان سرباز هم وجود دارند که خودشان، مدیر برنامه‌های‌شان یا باشگاهی که در آن حضور دارند با ما تماس گرفته‌اند و درخواست داشته‌اند تا برای گذراندن دوران سربازی به فجر بیایند. البته این بازیکنان مطرح نیستند و در لیگ یک حضور دارند.

فلاح در پاسخ به این سوال که هدف‌گذاری فجر سپاسی برای حضور در فصل آینده لیگ آزادگان، تاکید کرد: ما یک برنامه خوب سه ساله برای فجر در نظر گرفته‌ایم و آن را به مقامات ارشد سپاه داده‌ایم. برنامه ما این است که هر سه سال جایگاه فجر را در لیگ یک مستحکم کنیم و نیم نگاهی هم به صعود به لیگ برتر داشته باشیم. از نظر من هر کسی که از همان ابتدای فصل قول صعود می‌دهد هیچ درکی از فوتبال ندارد.

سرپرست باشگاه فجر سپاسی افزود: من بارسلونا را مثال نمی‌زنم که توانست در خانه ۶ گل به پاری‌ سن ژرمن بزند. همین لیگ دو خودمان را نگاه کنید که در دقیقه ۹۰ مشخص شد که یک تیم به پلی آف لیگ دو رفته و یک تیم هم در لیگ دو باقی ماند. یا رقابت‌های جوانان جهان در بازی آلمان و زامبیا که در دقیقه ۹۰ آلمان به بازی برگشت. در فوتبال رقم خوردن جایگاه‌ تیم‌ها،‌ در لحظه اتفاق می‌افتد. البته این را بگویم که کسی در باشگاه فجر سپاسی بدش نمی‌آید به لیگ برتر برویم.

او با بیان این که برای موفق عمل کردن یک باشگاه،‌ پنج عامل تاثیر گذار است، گفت: برای موفق شدن باید، ساختار قوی مدیریتی، منابع مالی خوب، کادر فنی مجرب، بازیکنان با کیفیت و تماشاگران خوب در اختیار داشته باشید. ما تماشاگر و بازیکن را در اختیار داریم و به دنبال تامین باقی عوامل هستیم. سال گذشته باشگاه در مرحله سقوط بود و ساختاری داشت که در حال فرو ریختن بود. این ساختار باید تعمیر شود. برنامه ما به این شکل است که در سال سوم برای صعود می‌جنگیم ولی در سال‌های اول و دوم هم نیم نگاهی به صعود به لیگ برتر داریم. ما به دنبال این هستیم که فجر سپاسی را به جایگاه اصلی خودش بازگردانیم.

فلاح در ادامه خاطرنشان کرد: در همه باشگاه‌ها مدیرعامل تنها نظر خودش را می‌دهد و در نهایت هیات مدیره است که تصمیم نهایی را می‌گیرد. بعضی دوستان می‌گویند که فجر از باقی تیم‌ها عقب افتاده است. اصلا این‌طور نیست چون تنها ملوان کارش را شروع کرده است. به جز آن‌ها باقی باشگاه‌های دسته یکی هنوز استارت نزده‌اند. ان‌شاء‌الله وضعیت مدیرعامل مشخص شود تا بتوانیم فجر را به جایگاه اصلیش برسانیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)