مرجع خبری پرسپولیس : کارشناس داوری فوتبال گفت : داوری مسابقه تیم های فوتبال استقلال و شاهین کاملاً یکطرفه و به ضرر تیم فوتبال شاهین بود و کمیته داوران باید در انتخاب داوران خود تجدید نظر کند.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، محمد فنایی پس از مسابقه تیم های استقلال و شاهین با برتری سه بر دو آبی های پایتخت گفت : صالحی در این بازی روز بدی داشت و اکثر قضاوت هایش در صحنه های حساس اشتباه بود. گل اول استقلال در شرایط نادرستی به ثمر رسید و یک پنالتی تیم شاهین نیز نادیده گرفته شد.

 

 

وی در خصوص نحوه به ثمر رسیدن گل اول این بازی گفت : ابوالفضلی کمک داور اول بازی ، در اعلام خطای هند طالب لو عجله کرد. طالب لو توپ را از داخل محوطه جریمه به بیرون انداخت و کمک داور در اعلام خطا عجله کرد و اشتباه فاحش او  منجر به گل نادرستی به نفع استقلال شد.

 

فنایی در خصوص صحنه مشکوک درون محوطه جریمه استقلال گفت : خطا روی محسن حمیدی پنالتی بود. مدافع استقلال روی حمیدی خطا انجام داد و باید یک ضربه پنالتی به سود شاهین اعلام می شد که داور از اتخاذ این تصمیم خودداری کرد.

 

وی ادامه داد : فرهاد مجیدی در صحنه اعلام پنالتی به سود استقلال از تجربیات خودش استفاده کرد که می شود گفت این صحنه هم پنالتی اتفاق افتاده.

محمد فنایی پیشکسوت داوری فوتبال در پایان گفت : آقای صالحی امروز خودش نبود و خیلی بد قضاوت کرد. تیمی که از بوشهر به تهران آمده بود حقش این گونه قضاوت نبود. اشتباهات این بازی کاملا تاثیرگذار بود و سال گذشته نیز شاهین برابر استقلال در تهران از داوری متضرر شد. این هم از جذابیت های فوتبال است و مطمئناً اشتباهات داوری مغرضانه نیست اما کمیته داوران باید در انتخابات داوران دقت بیشتری کند.


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)