خبرگزاری پرسپولیس : کارشناس داوری فوتبال کشور گفت داور مسابقه تیم های فجرسپاسی و پرسپولیس از اعلام یک ضربه پنالتی پرسپولیس خودداری کرد.

به گزارش خبرگزاری پرسپولیس محمد فنایی کارشناس داوری برنامه نود افزود: در صحنه ای که غلامرضا رضایی بازیکن پرسپولیس در محوطه جریمه حریف سرنگون شد مدافع فجر با پشت خود به این بازیکن ضربه وارد کرد و باید یک پنالتی به سود پرسپولیس اعلام می شد.

 

فنایی در خصوص سرنگونی بازیکن فجر در محوطه جریمه پرسپولیس گفت: در این صحنه بازیکن فجر بود که روی سر مدافع پرسپولیس پرید و بازیکن قرمزپوش نقشی در سرنگونی او نداشت و خطای پنالتی اتفاق نیفتاد.

 

این کارشناس داوری در خصوص خطای 7 ثانیه ای که قهرمانی از گلر پرسپولیس گرفت تاکید کرد: شما نشان دادید که توپ 15 ثانیه در اختیار دروزاه بان بوده ،  اگر در این صحنه تیم پرسپولیس جلو بوده و داور تشخیص دهد که دروازه بان قصد وقت تلف کردن با حرکات اضافه و غیر ورزشی دارد می تواند خطا اعلام کند در غیر این صورت صحیح نیست که داور همیشه محاسبه کند که چه زمانی توپ در اختیار دروازه بان است تا خطا اعلام کند و بهتر است به جریان و اتفاقات بازی توجه کند.

 

فنایی در خصوص شعارهای تماشاگران پرسپولیس پیش از آغاز بازی و تاثیر آن روی داوری قهرمانی به ضرر پرسپولیس نیز تاکید کرد: قهرمانی داور خوبی است و چند وقتی است روی صحنه ها خیلی خوب داوری می کند اما بعضی اوقات از حالت خوب خود خارج می شود و امیدوارم از این به بعد نیز دیگر نقطه ضعفی نداشته باشد و لجبازی نکند چراکه در گذشته این اتفاق برای وی زیاد افتاده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)