مرجع خبری پرسپولیس : دروازه بان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی فوتبال كشورمان معتقد است محمد رویانیان تا بخواهد مسایل فوتبالی را بشناسد دوران مدیریتش در پرسپولیس به پایان می رسد.

 

داود فنایی افزود: مذاكراتی را با مدیران باشگاه پرسپولیس برای حضور در كادرفنی این تیم داشتم كه به نتیجه نرسید. شرایط باشگاه در شان یك پیشكسوت نبود و به همین دلیل قبول نكردم در كادرفنی پرسپولیس حضور پیدا كنم.

 

دروازه بان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دلایل عدم توافقش با مسئولان باشگاه گفت: مسئولان از من خواستند تنها گلرها را تمرین بدهم و در خصوص اینكه كدام بازیكن در دروازه قرار گیرد هیچ نظری ندهم كه این در شان من نبود.

 

وی تصریح كرد: فكر می كنم پرسپولیس با این تصمیم ها به جای پیشرفت به روز های بسیار بدتری مبتلا خواهد شد كه امیدوارم این اتفاق رخ ندهد. افراد خوبی به رویانیان مشاوره نمی دهند و فكر می كنم تا او بخواهد به خودش بیاید دوران مدیریتش در فوتبال به پایان می رسد.

 

فنایی گفت: افراد زیادی را دیدم كه به خاطر حضور در پرسپولیس با هر شرایطی حاضر به كار شدند و چه اتفاقی برایشان رخ داد به همین دلیل حاضر نیستم خود را بسوزانم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)