مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مدیریت باشگاه برای حل مشکل دروازه‌بان‌های تیم تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد.

داوود فنایی در مورد حضورش در باشگاه پرسپولیس و جلسه با مسوولان باشگاه گفت: من از روزی که با پرسپولیس قرارداد بسته‌ام، دیگر به باشگاه نیامده بودم اما امروز برای پیگیری برخی امور اداری در باشگاه حضور پیدا کردم. همچنین باید گذرنامه‌ام را عوض می‌کردم و به باشگاه می‌دادم.

وی در مورد اینکه کادر فنی و یا بازیکنان قصد دارند متمم به قراردادشان اضافه کنند، تصریح کرد: چنین موضوعی صحت ندارد. من برای پیگیری امور شخصی در باشگاه حضور پیدا کردم و کمی هم در مورد مسائل فنی صحبت شد.

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس در مورد عدم دعوت از حامد لک به تیم ملی با وجود عملکرد خوب این دروازه‌بان در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: این موضوع در روحیه لک تاثیر نخواهد گذاشت. همیشه نظرات مربیان تیم ملی برای ما در اولویت بوده است. ما باید تلاش‌مان را به کار بگیریم. نظر من این است که پرسپولیس کمتر از تیم ملی نیست اما حامد باید تلاش کند و نظر سرمربی تیم ملی را جلب کند.

فنایی در مورد ناراحتی یحیی گل‌محمدی از شرایط باشگاه خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم که با آمدن مدیریت جدید برخی از مشکلات در حال برطرف شدن است اما در زمان مدیریت قبلی، ما زمان و برخی بازیکنان را از دست دادیم. می‌توانستیم برخی بازیکنان را حفظ کنیم. ابراهیم شکوری و جعفر سمیعی در حال بررسی مشکلات هستند.

وی در مورد مشکلاتی که در قراردادش وجود داشت، تصریح کرد: قرارداد ما زمانی که به پرسپولیس آمدیم ثبت شد و مشکلی در این رابطه وجود ندارد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد دیر اضافه شدن رادوشوویچ به تمرینات پرسپولیس گفت: رادو مشکلاتی داشت و باشگاه باید مشکلات او را حل می کرد. او پاداش‌هایش را دریافت کرد و به تیم ملحق شد. او در کرواسی تمریناتش را داشت و از نظر آمادگی شرایط خوبی داشت. ما ۲ دروازه‌بان در سطح بالا داریم.

فنایی در خصوص تاثیرش در میزان آمادگی دروازه‌بان های پرسپولیس گفت: من کار خاصی نکردم. بعد از شکست در شهرآورد جام حذفی فشار زیادی روی ما بود. من تازه مربی نشدم که بخواهم با چهار انتقاد تمرکزم را از دست بدهم. من از فضای مجازی دوری می کنم. اگر رزومه من را ببینید متوجه خواهید شد که من کجا و با چه مربیانی کار کردم.

وی ادامه داد: اتفاقاتی در این چند وقت رخ داد که من از طریق قانونی پیگیر آن خواهم بود. خیلی‌ها به خودشان اجازه می‌دهند که راجع به هر موضوعی نظر بدهند و تهمت بزنند. اگر تا الان حرفی نزدم به خاطر هواداران بود چرا که تمرکزم روی موفقیت تیم در لیگ برتر و فینال آسیا است. من ۸ سال دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس بودم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)