پيشكسوت باشگاه پرسپوليس، گفت: محمد مايلي كهن يك چهره موجه است و حتي علي پروين هم با او هيچ گاه شوخي نمي كرد.

مرتضي فنوني زاده روزچهارشنبه در گفت و گو با ايرنا درخصوص اختلافات پيش آمده ميان علي دايي و محمد مايلي كهن، گفت: هر دو از بزرگان فوتبال ايران هستند و نبايد در اين وضعيت بد با هم درگير شوند.
وي ادامه داد: علي دايي بايد حق معلم و شاگرد را رعايت مي كرد و از ابتداي بازي به سمت سرمربي سابق خود مي رفت البته همه مي دانند اين درگيري ها از قديم وجود داشته است. به علي دايي پيشنهاد مي كنم به جاي وارد شدن به حاشيه بايد به فكر موفقيت باشد.
پيشكسوت باشگاه پرسپوليس، گفت: مايلي كهن آدم سالمي است و حتي از نظر اخلاقي هم موجه است. در دوران بازيكني او علي پروين كه با همه بسيار راحت بود و شوخي مي كرد هميشه به او احترام مي گذاشت و هيچ گاه با مايلي كهن شوخي نمي كرد.
وي تصريح كرد: پيشنهاد من اين است كه علي پروين يا امير عابديني بايد به بحث ورود كنند و مشكلات به وجود آمده را حل كنند.
وي در رابطه با اينكه به نظرمي رسد علي پروين به خاطر بعضي مسايل از او ناراحت است، گفت:علي آقاازدست من به خاطر مطرح كردن خاطرات بازي مقابل استقلال ناراحت نشده در ضمن من واقعيتي را بعد از ۲۰ سال بيان كرده ام و خود علي آقا هم اخلاق من را به خوبي مي داند.
فنوني زاده درخصوص مطرح كردن بحث فساد در فوتبال ايران، گفت:زمان ما بزرگترين اتفاقي كه رخ مي داد اين بود كه روساي وقت سازمان تربيت بدني روز دربي مي آمدند و مي گفتند مردم را ناراضي به خانه نفرستيد و منظورشان اين بود كه بازي مساوي شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)