پرسپولیس نیوز : بازیکن سابق پرسپولیس گفت: مقابل ملوان به برد روحیه‌بخشی دست یافتیم که می‌تواند در بازی دربی به ما کمک کند.

مرتضی فنونی‌زاده در خصوص پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل ملوان اظهار داشت: این برد روحیه‌بخشی بود که پرسپولیس توانست به دست آورد. مهم کسب 3 امتیاز بود که توانستند از آن خود کنند.

وی ادامه داد:‌ علی علیپور بازیکن جوانی است که پس از حضورش در زمین توانست گل اول بازی را به ثمر برساند که بسیار اهمیت داشت و در پایان پرسپولیس به اولین پیروزی خود در این فصل در ورزشگاه آزادی دست یافت که این موضوع می‌تواند به بازیکنان روحیه بدهد چرا که این طلسم شکسته شد.

بازیکن اسبق سرخپوشان در خصوص رویارویی پرسپولیس در هفته یازدهم مقابل استقلال گفت: هواداران پرسپولیس شک نکنند که پیروزی دربی از آن پرسپولیس است من به همراه دیگر پیشکسوتان به ورزشگاه می‌رویم و از هواداران هم دعوت می‌کنم که بیایند و تیم محبوب خودشان را تشویق کنند.

فنونی‌زاده تأکید کرد: به هر حال برد مقابل مظلومی یاد و خاطره ایمون زاید زنده خواهد کرد و شرایط پرسپولیس را در جدول هم بهتر می‌کند. اگر پرسپولیس در دیدار مقابل ملوان هم به پیروزی دست نمی‌یافت باز هم شرایطش مقابل استقلال متفاوت بود.

وی یادآور شد: درست است که استقلال مهره‌های قوی‌تری دارد اما دربی شرایط خاص خود را دارد و مسلماً پرسپولیس هم با روحیه بالایی در دربی حاضر می‌شود. هواداران به ورزشگاه بیایند و پیروزی پرسپولیس را در دربی 81 شاهد باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)