پرسپولیس نیوز :  مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که در پیروزی تاریخی این تیم مقابل تاج در سال ۱۳۵۲ طرفدار تیم آبی‌پوش تهرانی بوده است.

مرتضی فنونی‌زاده  در مورد حرف‌های فتح‌الله‌زاده که گفته است، استقلال در یک دربی پرسپولیس را هشت‌تایی کرده است، گفت: او عادت دارد هر از چند گاهی حرف‌های خنده‌دار بزند و نمی‌دانم چرا خیال می‌کند که دکتر است! تاریخ فوتبال ایران همه چیز را نشان می‌دهد و مُهر شکست 6 بر صفر برای همیشه بر پیشانی تمامی استقلالی‌های روی زمین خواهد ماند.

وی در مورد حرف‌های فتح‌الله‌زاده مبنی بر اینکه پرسپولیسی‌ها نان تاریخ گذشته را می‌خورند، تأکید کرد: آقای فتح‌الله‌زاده بداند که همیشه بزرگی یک باشگاه را گذشته‌ها می‌سازند. استقلال هم در گذشته قهرمان آسیا شد و فتح‌الله‌زاده متوجه این مسئله باشد. خیلی خوشحالم که هر سال سالگرد این برد تاریخی را جشن می‌گیریم و استقلالی‌ها هم می‌توانند گاهی اوقات بابت چیزهای خیلی کوچک جشن بگیرند.

فنونی‌زاده در مورد بازی تاریخی سال 1352 گفت: من آن بازی را در استادیوم با پدر خدا بیامرزم دیدم. البته آن زمان به خاطر بزرگانی مثل حجازی طرفدار تاج بودم!

مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در خاتمه تصریح کرد: در جشن پرسپولیس هم بعضی از بزرگان و اسطوره‌های آن بازی را دیدم و امیدوارم همایون بهزادی هم که در آن مسابقه هت‌تریک کرد به زودی سلامتی‌اش را به دست بیاورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)