پرسپولیس نیوز :  بازیکن سابق پرسپولیس ضعف فنی بازیکنان این تیم را عامل نتایج ضعیف سرخپوشان در این فصل می‌داند.

مرتضی فنونی‌زاده درباره شکست سرخ‌پوشان برابر الهلال گفت: مثل روز روشن بود که الهلال پرسپولیس را شکست می‌دهد. الهلال قوی‌ترین تیم آسیا و در زمین خودش بسیار قدرتمند است، البته بازیکنان پرسپولیس هم زحمت زیادی کشیدند اما نمی‌شد در عربستان الهلال را شکست داد.

او در ادامه درباره نقش مدافعان در سه گلی که پرسپولیس در دیدار برگشت دریافت کرده گفت: مدافعان ایرانی تمام ضربات سر را می‌زنند اما در حرکات عمقی جا می‌مانند. زمان ما هم اینطور بود و ما به راحتی روی یک‌ودوها جا می‌ماندیم. در کل اشتباهات فردی در فوتبال وجود دارد اما این مساله در پرسپولیس بیشتر است.

مدافع سابق پرسپولیس در ادامه با انتقاد از عملکرد بازیکنان این تیم عنوان می‌کند نصف بازیکنان باید از این تیم بروند: به جز نوری، عالیشاه، نوروزی، طارمی، نورمحمدی، نوراللهی و بنگر بقیه باید بروند. هر چند بنگر دیگر پیشکسوت شده و باید با ما تمرین کند(باخنده). خارج از شوخی بنگر همیشه برای پرسپولیس بازیکن خوبی بوده است.

فنونی‌زاده در پایان عنوان می‌کند پرسپولیس به همراه برانکو باید برای فصل آینده تقویت شوند: فکر می‌کنم در قرارداد برانکو بندی وجود داشته باشد که او بتواند چند بازیکن از کرواسی را به پرسپولیس بیاورد. به این صورت باید برانکو در پرسپولیس بماند و تیم را برای فصل بعد تقویت کند. پرسپولیس مشکل فنی ندارد بلکه مشکل بازیکن دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)