پرسپولیس نیوز : پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علی دایی از محمدرضا خلعتبری در نیمه دوم استفاده می‌کند و برگ برنده‌اش را در این زمان به میدان می‌فرستد.

مرتضی فنونی‌زاده درمورد شرایط پرسپولیس گفت: آنقدر مقابل فولاد پرسپولیس خوب بازی کرد که یاد دهه 60 افتادم. فقط ناراحت شدم که امید عالیشاه با یک حرکت بچه‌گانه سه اخطاره شد. پرسپولیس به او نیاز داشت. می‌بینیم دایی از او و پیام صادقیان به عنوان دو بال تیم استفاده می‌کند که نشان می‌دهد سیستم او در حال جا افتادن است.

وی افزود: فکر می‌کنم استرس استقلال را پرسپولیس ندارد. معمولا ما دیدارهای قبل از دربی را می‌باختیم اما این بار شرایط عوض شد. شک نکنید پرسپولیس در این بازی برنده می‌شود. 95 درصد پرسپولیس برنده است و 5 درصد احتمال دارد بازی مساوی شود.

فنونی‌زاده در مورد حضور محمدرضا خلعتبری عنوان کرد: پیش‌بینی‌ام این است که علی دایی از خلعتبری در نیمه دوم استفاده خواهد کرد همانطور که امیر قلعه‌نویی مجیدی را در نیمه دوم می‌آورد. این دو مربی برگ برنده خود را در نیمه دوم رو می‌کنند. به نظر من جذب خلعتبری یکی از بهترین خریدهای پرسپولیس بود و می‌تواند او کمک زیادی به تیم کند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد خاطراتش از دربی‌هایی که به میدان رفته است، اظهار داشت: در 14 دربی به میدان رفتم که یکی از یکی قشنگ‌تر بوده است. در 5 مسابقه مقابل برادرم مهدی فنونی‌زاده بازی کردم که 2 بازی باختیم 2 بازی مساوی کردیم و یک دیدار به سود ما به پایان رسید. از این لحاظ مهدی از من جلوتر است. بازی دربی حساسیت فراوانی دارد. می‌گویند این مسابقه 3 امتیاز دارد اما تاثیراتش خیلی بیشتر است. شما دیدید مظلومی در 4 دربی به پیروزی رسید اما وقتی یک باخت به آن شکل به دست آورد شرایط کاملا دگرگون شد و من با صراحت می‌گویم عوض شدن پرویز مظلومی به خاطر آن باخت بود. او مربی کاردانی است اما شرایط برایش به آن شکل رقم خورد.

فنونی‌زاده در پایان در مورد قاسم دهنوی عنوان کرد: فهمیدم دهنوی ناراحت است و می‌ خواهم صحبتی را به او دوستانه بگویم. دهنوی یکی از بهترین خریدهای پرسپولیس در این فصل است و به خوبی در میانه میدان توپ‌ها را مثل عربشاهی در زمان تقسیم می‌کند. بهروز رهبری‌فرد یکی از منتقدان است و صحبت‌هایش را بیان می‌کند اما او از نظر ما دوست قدیمی و یکی از پیشکسوتان پرسپولیس است. وقتی دیدم آن اتفاقات افتاد ناراحت شدم والا از لحاظ فنی دهنوی را کاملا قبول دارم. به نظر من دهنوی یکی از خریدهای پرسپولیس در این فصل است. صحبتی را به شوخی بیان می‌کنم. در دهه 60 هم تیمی‌های ما در پرسپولیس اکثرا زشت بودند می‌خواهم بگویم اگر دهنوی آن زمان در تیم ما بود کاپیتان زشت‌ها می‌شد. یادم هست علی پروین در تمرینات می‌گفت زشت‌ها یک تیم تشکیل دهند و خوشگل‌ها هم تیم مقابل را درست کنند. پنجعلی سؤال کرد من به کدام تیم بروم که پروین گفت تو نمی‌خواهد بازی کنی و داوری بازی را بر عهده بگیر چرا که خوشگل یا زشت بودنت معلوم نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)