پرسپولیس نیوز : پیشکسوت و مربی تیم نوجوانان پرسپولیس گفت: من حامل پیام سردار محمد رویانیان مدیر عامل محترم باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس هستم. درس، اخلاق و ورزش هدف اصلی ما در این طرح است.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، مرتضی فنونی‌زاده در مراسم بازدید از مدارس فوتبال پرسپولیس در قزوین که در سالن ورزشی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد، گفت: خیلی خوشحالم که در جمع صمیمی و گرم مدیران، مسوولان، مربیان، اولیاء محترم و بازیکنان مدارس فوتبال پرسپولیس در قزوین هستم.

وی افزود: قرار بود آقایان؛ مهندس منتقمی قائم مقام باشگاه، حمید استیلی رئیس آکادمی و امیدعلی پورحسن معاونت ورزشی باشگاه در این مراسم شرکت کنند که متاسفانه بدلیل حضور در جلسه‌ای مهم، در آخرین لحظات از سفر به قزوین بازماندند و در این مراسم حضور نیافتند که انشاءا… در فرصت‌های بعدی حتما ناظر فعالیت‌های این مدارس فوتبال خواهند بود.

پیشکسوت پرسپولیس برای تغییر فضای سالن در نظرسنجی مختصری گفت: من مطمئن هستم گزینه دوم این نظرسنجی برتری داشته باشد و همیشه هم همینطور بوده و هست. حالا استقلالی‌ها دستهایشان را بالا بیاورند که تعدادی از حاضرین در سالن دستهایشان را بالا آوردند و سپس گفت، پرسپولیسی‌ها دست‌هایشان را بالا ببرند که کل فضای سالن با دست و هورا و سوت همراه شد.

مربی نوجوانان پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس بدون خونریزی تمام ایران را گرفته است. زمانی که ما بازی می‌کردیم، البته من 14 دربی را تجربه کرده‌ام. وقتی گل می‌زدیم به محمد پنجعلی می‌گفتم ببین اکثر ورزشگاه پرسپولیسی هستند. آن زمان تعداد تماشاگران 70 به 30 بود و وقتی گل می‌خوریم تعداد اندکی آبی‌پوش در ورزشگاه حضور داشتند اما هم اکنون تعداد آنها کمی زیاد شده است.

فنونی‌زاده در ادامه گفت: من یک خسته نباشید خیلی محترمانه خدمت خواهران و مادران زحمتکشی دارم که در دو جبهه فعالیت می‌کنند. اول در خانه و سپس در کنار فرزندانشان در مدارس فوتبال حضور می‌یابند و در آفتاب سوزان، فعالیت فرزندان خود را شاهد هستند. ما این قول را به خانواده‌های محترم می‌دهیم که زحماتشان بی‌نتیجه نخواهد ماند. خانواده‌ها اگر پیگیر فعالیت‌های فرزندان خود در این مدارس باشند، آینده درخشانی را برای آنها خواهند دید. هزینه‌هایی که شما خانواده‌ها برای بچه‌ها می‌کنید جای دوری نمی‌رود. شما در صحنه تحصیل هزینه می‌کنید و فعالیت‌های ورزشی هم باید در کنار تحصیل قرار گیرد ولی تقاضا داریم فعالیت ورزشی این بچه‌ها ادامه داشته باشد. این مژده را باید به آنها بدهیم که با هماهنگی با مدیران و مربیان این مدارس مقرر گردید هر هفته تعدادی از بازیکنان این مدارس به تهران بیایند و در تیم‌های پایه پرسپولیس مورد تست قرار بگیرند.

مربی نوجوانان پرسپولیس در ادامه گفت: آقای ستار آقامحمدی مدیر مدارس فوتبال پرسپولیس در قزوین فردی زحمتکش و تحصیل کرده است. به ایشان اطمینان کنید و من قول می‌دهم بچه‌های شما اگر به امید خدا خوب باشند در تیم‌های پایه پرسپولیس می‌توانند خودشان را نشان بدهند. درس، اخلاق و ورزش هدف اصلی ماست. یکی از فاکتورهای حضور در مدارس فوتبال، ریز نمرات تحصیلی بازیکنان برای ثبت نام است. بچه‌ها در این سنین خیلی باهوش هستند و قطعا با نمرات بالا در این مدارس شرکت می‌کنند.

مرتضی فنونی‌زاده افزود: آقای مهندس حق‌شناس مدیر کل ورزش و جوانان قزوین گفتند؛ ما تاکنون حدود 3 هزار مدال و مقام آورده‌ایم. از ایشان می‌خواهیم به فوتبال نگاه ویژه‌ای داشته باشند، چون خانواده‌ها و بچه‌ها بیشتر به این رشته ورزشی روی می‌آورند. در لیگ برتر فوتبال، تیم پیکان به قزوین منتقل شد و دیدید که ثمره آن زیاد جالب نبود ولی به عنوان یک فوتبالیست قدیمی و عضو کوچکی از خانواده فوتبال خواهش می‌کنم به فوتبال بیشتر برسید چون این استان استعدادهای فراوانی دارد.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان از مدیر کل ورزش و جوانان قزوین خواست با دعوت از پیشکسوتان تیم ملی برای انجام یک دیدار دوستانه با تیم منتخب قزوین، اشتیاق بازیکنان و ورزشکاران را برای فعالیت‌های بیشتر و اصولی‌تر تدارک ببینند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)