مرجع خبری پرسپولیس : بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: هدایتی از کنار پروین اسم و رسم پیدا کرد و حالا برای او هم حرف درمی‌آورد.

 

مهدی فنونی‌زاده با انتقاد از مالک باشگاه استیل آذین اظهار داشت: آقای هدایتی، دوره قلدری با پول تمام شده است. شما نوچه‌هایتان را برای مصاحبه جلو می‌فرستید تا مثلا در مورد فساد حرف بزنند.

 

امثال درودگر از کانال آقایان پولدار می‌خواهند اهداف‌شان را پیش ببرند.

وی ادامه داد: اهالی فوتبال اجازه ندهند علیپور و عزیز محمدی برابر خلافکاران ورزشی تنها بمانند و باید آنها را حمایت کنند. وقتی می‌بینم این آقایان به علیپور و محمدی حمله می‌کنند متاسف می‌شوم. این افرادی که حمله می‌کنند چه قدرت‌های مافیایی دارند و پشت‌شان به کجا گرم است؟

بازیکن پیشین تیم ملی ایران تاکید کرد: آقای هدایتی، شما که مدعی هستید سالم کار می‌کنید با چند بازیکن بالای سقف قرارداد امضا کردید و مبلغ واقعی را نگفتید؟ این سلامت و صداقت شماست. آقایان غیرفوتبالی، چه گلی به سرفوتبال زده‌اید؟

فنونی‌زاده با اشاره به سوابق هدایتی عنوان کرد: هدایتی اکنون ادعای همه کاره شدن دارد  و نوچه پروری می‌کند. آقای هدایتی، این نوچه‌ها نان به نرخ روز خور هستند و برای یک وام یا پولی که نصیب‌شان شود این طور حرف می‌زنند و مصاحبه می‌کنند.

وی تصریح کرد: آقای هدایتی، خدا پدر پروین را بیامرزد که از کنارش کلی اسم و رسم پیدا کردید. حاضر بودید میلیاردها تومان خرج کنید تا اسم شما کنار علی پروین بیاید اما حالا برای امثال پروین هم حرف درمی‌آورید. آقای هدایتی، پول همه چیز نیست. بزرگتر از تو هم آمده‌اند و رفته‌اند. در زمان بازیکنی ما هم پولدارهایی بودند که آمدند و حضورشان در ورزش کوتاه مدت بود.

بازیکن پیشین تیم ملی با اشاره به اتفاق‌هایی که برای استیل آذین در فصول گذشته رخ داده گفت: ناراحتی نوچه‌های شما از این است که دیگر نمی‌توانند تیم‌ شما را با زد و بند و خرج کردن پول بالا بیاورند. عزیز محمدی و علیپور جلوی آن اتفاق‌ها را گرفته‌اند. منافع خلافکارها و زد و بندبازها اکنون با اقدامات رئیس سازمان لیگ و دبیر هیئت رسیدگی به تخلفات فوتبال به خطر افتاده است. آنها دیگر نمی‌توانند مثل قدیم با پول فدراسیون را زیر نفوذ خود بگیرند.

فنونی‌زاده خطاب به علیپور و عزیز محمدی گفت: شما مطمئن باشید من و جمع زیادی از دوستانم که از پیشکسوتان تیم ملی و فوتبال هستند از اقدام‌های شما حمایت می‌کنند. چون شما صادقانه کار می‌کنید و تلاش می‌کنید جلوی فساد را بگیرید. ما امیدمان اول به خدا و بعد به شما دوستان است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)