پرسپولیس نیوز : پیشکسوت پرسپولیس گفت: در سال‌های اخیر جوان‌ها هیچگاه پرسپولیس را پشیمان نکردند. پرسپولیس تیم خوبی از اسم‌ها و بازیکنان جویای نام شده است و این بچه‌ها به حمایت و پشتیبانی هواداران نیاز دارند.

مرتضی فنونی‌زاده در گفتگو با سایت  باشگاه پرسپولیس افزود: پرسپولیس را برای این فصل تیم خوبی می‌بینیم و اتفاقا فکر می‌کنم حضور بازیکنان جوان در کنار بازیکنان  باسابقه‌تر نه تنها دلیلی بر ضعف تیم نخواهد بود بلکه اتفاقا همین عامل می‌تواند برگ برنده ما در مسابقات باشد.

وی ادامه داد: اخبار تیم را دنبال می‌کنم و به نظر می‌رسد در ترکیه اردو و بازی‌های خوبی داشتند. البته من شخصا جزو نفراتی بودم که دوست داشتم بازیکنی مثل سید جلال هم به تیم اضافه می‌شد اما از سوی دیگر مساله این است که آقای برانکو مسوولیت کار را بر عهده دارد و کار را هم باید با استدلال‌های فنی خودش پیش ببرد که البته تا آنجا که شنیده‌ام قابل تامل است. در هر تیمی ترکیبی از بازیکنان با تجربه و جوان لازم است و فکر می‌کنم این تیم پرسپولیس در هر دو بخش نفرات خوبی را در اختیار دارد.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: بازیکنان با سابقه تیم پیش از این توانایی‌های خود را نشان داده‌اند و من جوان‌های خوبی را هم در مجموعه می‌بینم. البته چون خودم در تیم‌های پایه باشگاه فعالیت می‌کنم، اعتقاد دارم در همان تیم امید سال قبل هم نفراتی داشتیم که می‌توانند به این مجموعه اضافه شوند و همینجا از آقای برانکو می‌خواهم در این فصل نگاه ویژه‌ای به این بچه‌ها داشته باشند چون اگر از همین حالا روی آنها کار و برنامه‌ریزی کنیم، می‌توانند فصل بعد به کمک تیم بیایند.

وی ادامه داد: شاید زمانی گفته می‌شود میدان دادن به جوان‌ها ریسک است اما در سال‌های اخیر هر بازیکن جوانی در پرسپولیس میدان داشته، به تیم کمک کرده است و اتفاقا فکر می‌کنم گاهی از اسمی‌هایی که جذب شدند با هزینه خیلی کمتر، جواب خیلی بهتری دادند. الان هم بازیکنانی مثل نورالهی و کمندانی در تیم ملی امید خوب جواب داده‌اند. خود من وقتی 15 ساله و در تیم نوجوانان پاس بودم، برای تمرین با بزرگسالان دعوت شدم و فکر نمی‌کنم هیچ تیمی از این مساله ضرر کرده باشد. ضمن آنکه بعضی از این بچه‌ها در فوتبال ما جوان و کم‌تجربه تلقی می‌شوند وگرنه الان در اروپا سن 22 و 23 سال سن اوج‌گیری یک فوتبالیست تلقی می‌شود.

مرتضی فنونی‌زاده در پایان خطاب به هواداران تصریح کرد: هر تیمی برای جا افتادن کمی زمان لازم دارد ولی من شخصا به این تیم امیدوارم. بازیکنان حتما حساسیت شرایط را درک کرده و جدیدی‌ها هم می‌دانند چه پیراهنی را پوشیده‌اند و چه مسوولیتی در قبال هواداران دارند.

من به نوبه خودم از هواداران می‌خواهم که به تک تک بازی‌های پرسپولیس به چشم بازی‌های بین‌المللی نگاه کنند. سال قبل وقتی آنطور ورزشگاه را پر می‌کردند همه ما احساس غرور می‌کردیم. این بچه‌ها به حمایت حضور هواداران نیاز دارند و اگر می‌خواهیم پرسپولیس قهرمان شود، همه باید کمک کنیم و من هم تلاش خواهم کرد برای دیدن بازی‌ها به ورزشگاه بیایم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)