مرجع خبری پرسپولیس : داربي جوانان بين تيم هاي پرسپوليس و استقلال فردا ساعت 18 در ورزشگاه امام رضا (ع) انجام مي شود.

 

مرتضي فنوني‌زاده سرمربي تيم جوانان پرسپوليس كه به تازگي به عنوان سرمربي جوانان پرسپوليس مشغول به کار شده، در گفت‌وگو با سايت باشگاه پرسپوليس، اظهار كرد: اميدوارم در اولين تجربه مربيگري‌ام در اولين داربي صاحب يک پيروزي شيرين شوم.

اين پيشکسوت سرخ‌پوشان درباره تجربه مربيگري در يک ديدار داربي، گفت: به عنوان مربي اولين شهرآورد خود را تجربه مي کنم، اما به عنوان بازيکن پرسپوليس و در رده بزرگسالان بارها برابر استقلال به ميدان رفته‌ام. خوشبختانه بازيكنان طي يکي دو هفته‌اي که کنارشان هستم خوب کار کرده‌ و اعتماد به نفس کافي را به دست آورده‌اند.

 

 

وي ادامه داد: استقلال هم تيم قوي و منسجمي را روانه مسابقات جوانان کرده و انگيزه زيادي براي اين بازي دارد. اما بازيكنان ما به لحاظ کار گروهي و ارائه فوتبالي منسجم، بهتر هستند. به هر جهت اميدوارم دو تيم موفق به ارائه بازي جذاب و تماشاگر پسندي شوند و هر تيمي که مستحق پيروزي است صاحب سه امتياز اين مسابقه شود.

 

فنوني زاده تصريح کرد: به نظر من بازيکنان جوان بايد در اين مقطع سني علاوه بر فوتبال در رده اخلاق، انضباط و بازي جوانمردانه نيز آموزش ببينند تا در ادامه فوتبالشان با مشکلات حاشيه‌اي مواجه نشوند.

 

سرمربي تيم جوانان پرسپوليس در پايان، خاطرنشان کرد: با تمام اين اوصاف اميدوارم در اولين تجربه مربيگري‌ام در اولين دربي صاحب يک پيروزي شيرين شوم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)