با آنکه مدت زیادی تا پایان قرارداد ستاره هلندی خط حمله منچستریونایتد با شیاطین سرخ باقیمانده است، وی از هم اکنون به فکر تمدید آن است.

به گزارش تسنیم، 3 سال دیگر از قراردادی که روبین فن پرسی تابستان سال گذشته با منچستریونایتد بست، مانده اما به این 3 سال قانع نیست و می‌خواهد مدت بیشتری را در کنار شیاطین سرخ سپری کند.

مهاجم 30 ساله پیشین آرسنال که در اولین فصل حضورش در اولدترافورد قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را به همراه یونایتد تجربه کرد، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی این تیم اظهار داشت: 3 سال دیگر تا پایان قراردادم باقی مانده است اما من مایلم که باز هم در این تیم بمانم. می‌خواهم تا زمانی که امکان دارد در بالاترین سطح بازی کنم. هدف من از فوتبال بازی کردن در بردن جام خلاصه می‌شود و این تنها چیزی است که به آن فکر می‌کنم.

با وجود قهرمانی در لیگ برتر در فصل گذشته حسرت یک چیز بر دل روبین فن پرسی ماند که آن رسیدن به مراحل پایانی لیگ قهرمانان بود. او در هیچ یک از بازی‌های رفت و برگشت منچستریونایتد و رئال مادرید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نتوانست دروازه رئال مادرید را باز کند و شاهد حذف تیمش در مجموع 2 بازی با نتیجه 3 بر 2 بود.

به عقیده بسیاری در بازی برگشت 2 تیم در آن مرحله،‌داور مسابقه با سختگیری که برای اخراج نانی (به خاطر بی‌احتیاطی در حین برخورد با آلوارو آربلوا) از ترکیب یونایتد به خرج داد زمینه‌ساز صعود کهکشانی‌ها به یک چهارم نهایی شد.

فن‌پرسی با اشاره به آن اتفاق افزود: فصل گذشته تنها چیزی که باعث شد حسرت بخورم شکست برابر رئال مادرید بود. داور نقش مهمی در شکست ما داشت اما من حداقل در یکی از آن 2 بازی باید گل می‌زدم. متاسفانه این کار را نکردم که اصلاً از این بابت خوشحال نیستم. باید بیشتر از این کار کنم. امیدوارم که امسال بتوانیم بهتر از این کار کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)