مرجع خبری پرسپولیس : فهرست خريد قرمزها تغيير کرد

هواداران پرسپوليس عادت کرده اند در پايان هر فصل شاهد تغييرات گسترده يي در تمامي سطوح تيم محبوب شان باشند و امسال هم قرار است يک خانه تکاني چشمگير در باشگاه پرسپوليس به وجود بيايد. با توجه به اينکه از چندي پيش به طور غيررسمي اعلام شد قرار است چه تغييراتي در پرسپوليس به وجود بيايد اما معلوم نيست چرا سازمان تربيت بدني در ايجاد تحولات مورد نظرش وقت کشي مي کند. اين در حالي است که مشخص نبودن کادر مديريتي و فني قرمزها موجب شده آنها روزهاي مهم نقل و انتقالات را از دست دهند. از چند روز پيش معلوم شد به زودي حبيب کاشاني، علي سعيدلو و حسين هدايتي به هيات مديره پرسپوليس اضافه خواهند شد و کاشاني دوباره مديرعامل قرمزها خواهد شد اما سه شنبه يک اتفاق عجيب در اين باره رخ داد. يک روز پس از اينکه حبيب کاشاني با حکم محمد علي آبادي رسماً به عضويت هيات مديره پرسپوليس درآمد، پايگاه اينترنتي سازمان تربيت بدني اعلام کرد کاشاني به عنوان مديرعامل پرسپوليس منصوب شده است اما در کمال تعجب چند ساعت بعد اين خبر از روي سايت سازمان تربيت بدني برداشته شد و ديروز هم سازمان تربيت بدني درباره رد يا تاييد اين خبر موضع گيري نکرد تا تکليف مديرعاملي پرسپوليس همچنان مبهم باشد. مسلماً دير يا زود کاشاني حکم مديرعاملي را هم دريافت مي کند اما معلوم نيست سه شنبه چه اتفاقي افتاد که ابتدا او را به عنوان مديرعامل معرفي کردند و بعد پشيمان شدند. به نظر مي رسد باز هم معادلات سياسي پشت اين اتفاقات ورزشي قرار دارد و همان طور که به دلايل سياسي سال گذشته کاشاني از پرسپوليس رفت امسال از سوي سازمان تربيت بدني به پرسپوليس بازگردانده شد. اما چه شد که در امضاي حکم مديرعاملي او اين اتفاقات عجيب رخ داده است؟ جواب اين سوال را تنها محمد علي آبادي مي داند. گويا اعضاي هيات مديره پرسپوليس حبيب کاشاني را به عنوان مديرعامل پرسپوليس انتخاب کرده اند ولي رئيس سازمان تربيت بدني هنوز به دلايل نامعلومي اين حکم را امضا نکرده است. به هر ترتيب بعيد است اين حکم

 به نام کاشاني صادر نشود و او را بايد مديرعامل فصل آينده پرسپوليس دانست. علي سعيدلو و حسين هدايتي هم به هيات مديره پرسپوليس اضافه خواهند شد و با توجه به فعاليت هاي اين چند روزه علي پروين براي او هم سمتي در نظر گرفته مي شود. به اين ترتيب بعيد است در فصل آينده ديگر خبري از عباس انصاري فرد در کادر مديريتي پرسپوليس باشد ضمن اينکه تکليف محمد آخوندي، مجيد فرخزادي و محمدحسين نژادفلاح ديگر اعضاي هيات مديره اين باشگاه هنوز مشخص نشده است.

استيلي مي آيد، بقيه مي روند

پس از آمدن حبيب کاشاني و حسين هدايتي بايد شاهد انتخاب سرمربي جديد براي قرمزها بود. با توجه به روابط صميمانه حميد استيلي با حبيب کاشاني، کمک مربي سابق پرسپوليس بيشترين شانس را براي نشستن بر جاي نلو وينگادا دارد. سال گذشته هم کاشاني قصد داشت استيلي را به عنوان سرمربي پرسپوليس معرفي کند که خودش از اين تيم جدا شد و استيلي به آرزويش نرسيد. البته بايد ديد هدايتي هم با سرمربيگري استيلي موافق است يا مي خواهد يک مربي خارجي براي اين تيم بياورد. به هر حال فراموش نشود عباس انصاري فرد تا چند روز پيش به دنبال اين بود که مصطفي دنيزلي، زدنيک زمان، ژان تيگانا و چند مربي بزرگ ديگر را به ايران بياورد، اما چند روزي است که انصاري فرد ديگر از استخدام مربي خارجي صحبت نمي کند و گويا متوجه شده عمر حضورش در پرسپوليس به پايان رسيده است.

چه استيلي سرمربي شود، چه مربي ديگري هيچ کدام از اعضاي کادر فني اين فصل پرسپوليس در فصل آينده روي نيمکت اين تيم حضور نخواهند داشت. کارواريو و کاستا دستياران وينگادا سه شنبه با باشگاه پرسپوليس تسويه حساب کردند. جدايي احمد رضا عابدزاده هم حتمي به نظر مي رسد. اگر استيلي سرمربي پرسپوليس باشد که عابدزاده هيچ شانسي براي ماندن در جمع قرمزها نخواهد داشت و سمت مربي دروازه بان هاي پرسپوليس دوباره به سعيد عزيزيان مي رسد. نعيم سعداوي هم سرنوشتي مشابه خواهد داشت و از پرسپوليس مي رود. چنين سرنوشتي در انتظار محمود خوردبين هم خواهد بود و در فصل آينده نيمکت پرسپوليس هيچ شباهتي با فصل گذشته نخواهد داشت.

آينده مبهم خريدهاي انصاري فرد

در اين روزها که اکثر باشگاه هاي ليگ برتري به دنبال يارگيري و تکميل کادر بازيکنان شان هستند، پرسپوليسي ها تکليف خود را نمي دانند، البته عباس انصاري فرد با چند بازيکن از جمله اميرحسين صادقي، جلال اکبري، فرزاد آشوبي، شيث رضايي، ميثم بائو، اشپيتيم آرفي و ابراهيم شکوري به توافق رسيده و حتي با چندي از آنها قرارداد داخلي هم امضا کرده اما بايد ديد استيلي هم روي اين بازيکنان نظر مثبتي دارد يا خير. گويا استيلي نظر مساعدي روي شکوري و اکبري ندارد و ترجيح مي دهد براي دفاع چپ ستار زارع يا حسن اشجاري را به خدمت بگيرد. او براي دفاع وسط سيد جلال حسيني را در فهرست خود قرار داده و اگر موفق به خريد اين بازيکن شود از جذب صادقي صرف نظر مي کند. همچنين چند روز پيش روزنامه هاي ورزشي از عدم تمايل استيلي براي حضور شيث رضايي، کريم باقري و عليرضا نيکبخت در جمع بازيکنان پرسپوليس خبر دادند که استيلي اين اخبار را تاييد نکرد. در هر صورت طبق قانون اگر پرسپوليس از جذب بازيکناني که با آنها قرارداد داخلي امضا کرده منصرف شود بايد به هر کدام از آنها پنج درصد از مبلغ قراردادشان جريمه بپردازد.طبيعي است استيلي، کاشاني و هدايتي به دنبال بازيکنان ديگري باشند و معلوم نيست چرا انصاري فرد در شرايطي که آينده کاري اش در باشگاه مشخص نبوده با اين بازيکنان قرارداد داخلي امضا کرده است. در اين ميان نگراني اصلي و اساسي هواداران پرسپوليس علي کريمي است. آنها دوست دارند ستاره محبوب شان فصل آينده هم پيراهن پرسپوليس را بر تن داشته باشد و به نظر مي رسد آنها به آرزويشان مي رسند. طبق توافقات صورت گرفته بين حسين هدايتي و علي کريمي اين بازيکن راضي شده به الاهلي امارات نرود و در پرسپوليس بماند. در واقع اگر هدايتي به کادر مديريتي پرسپوليس برگردد، علي کريمي هم قراردادش را تمديد خواهد کرد. هدايتي حاضر است براي حفظ «جادوگر» حسابي دست به جيب شود و کاري کند که کريمي پرسپوليس را به الاهلي ترجيح دهد. در روزهاي آينده در پرسپوليس اتفاقات زيادي رخ خواهد داد و هر روز شاهد يک رفت و آمد به اين باشگاه خواهيم بود

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)