پرسپولیس نیوز : حمید درخشان در شرایطی که چند بازیکن خود را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار ندارد، تیم خود را برای مصاف با تیم نفت مسجد سلیمان خواهد برد و در این راستا نام 19 بازیکن اعلام شد تا نامه رسمی مربوط به محمد عباس‌زاده هم برای باشگاه ارسال شود.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس و بنابر اعلام سرپرست سرخپوشان، در شرایطی که احمد نورالهی برای بازی دوستانه تیم ملی امید در بازی با نفت مسجد سلیمان حضور ندارد، محمد نوری و مایکل اومانا دو اخطاره هستند و مهدی طارمی هم مصدوم است، کادر فنی پرسپولیس نام 19 بازیکن را برای سفر به مسجد سلیمان اعلام کرد.

نام این 19 بازیکن در حالی اعلام شده است که با توجه به اعلام وکیل محمد عباس‌زاده، مشکل تعلیق وی رفع شده است. بنابر اعلام محمود خوردبین با اعلام رسمی این مساله، عباس‌زاده در فهرست سفر قرار می‌گیرد.

نام 19 بازیکنی که در حال حاضر در فهرست سفر قرار دارند به قرار زیر است: علیرضا نورمحمدی، محسن بنگر، هادی نوروزی، حمیدرضا علی عسگری، فرناندو گابریل، ژوزه تادئو، محمدرضا خانزاده، سوشا مکانی، مهرداد کفشگری، رضا خالقی‌فر، مهدی جعفرپور، مسعود همامی، بابک حاتمی، پیام صادقیان، امید عالیشاه، علی علیپور، مبین میردورقی، افشین اسماعیل‌زاده و مهدی دغاغله.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)