پرسپولیس نیوز :  بازی پرسپولیس و صبا در فضایی کاملا احساسی برگزار شد.

دیروز، 24 مهر، ساعت 6 و 24 دقیقه بعد از ظهر، ورزشگاه آزادی یکی از احساسی ترین روز های خود را تجربه کرد. احساسی که از کوچ ابدی 24 پرسپولیس کشته شده بود و نیاز به فریادی داشت برای تخلیه. فریادی که بگوید هنوز غم از دست دادن کاپیتان نه تنها در دل ها کم نشده است بلکه داغش هنوز تازه است. چرا؟ چون این همه طرفدار که در استادیوم بودند و خیلی های دیگر که از خانه این بازی را می دیدند، دیگر به این باور رسیده بودند که تیمشان هادی نوروزی ندارد. نه برای یکی دو بازی. نه برای یک نیم فصل. تا ابد دیگر اثری از آپاچی با غیرت در جمع قرمز ها نخواهد بود. بازی دیروز بدون هادی ولی با یاد هادی برگزار شد. احساسات کل ورزشگاه را فرا گرفته بود و تماشاگران لحظه ای دست از تشویق های همیشگی برای کاپیتان خود بر نمی داشتند. با وجود اینکه دیگر هادی نبود تا فریاد « نوروزی آپاچی » آنها را با دستی روی سینه و تعظیمی به سمتشان جواب دهد. هادی نبود اما هانی که بود. این پسر با اینکه کوچک است ولی معلوم است می خواهد یکی شود مثل بابا. در بازی دیروز هم زود تر از همه بازیکنان به همراه سوشا مکانی به زمین آمد و جوی فوق العاده در ورزشگاه ایجاد کرد. هانی این طرف و آن طرف می دوید. به سمت هواداران می رفت و به سبک پدرش قلب نشان می داد. به سمت دروازه سوشا شوت می زد و خلاصه دلبری می کرد. بازوبند پدرش را به رضا نور محمدی داد تا پرسپولیس بی کاپیتان نماند. هر چقدر هم که بستن این بازوبند برای نور محمدی خیلی سخت بود.

اشک های بنگر و رضا نور دیروز یکی از غم انگیز ترین صحنه ها را رقم زد. وقتی بازیکنان داشتند خودشان را گرم می کردند، بنگر و نور محمدی خودشان انقدر داغ بودند که نمی فهمیدند چه خبر است و فقط با صدای تشویق های تماشاگران برای نوروزی، اشک از چشمانشان سرازیر می شد. این دو بازیکن رابطه تنگاتنکی با هادی نوروزی داشتند و تحمل این دوری برایشان خیلی سخت است. بنگر که شب قبل از بازی را با جای خالی نوروزی روی تختش صبح کرد و نور محمدی هم که اصلا وضعیت روحی خوبی نداشت. این مساله در نحوه بازی هر دوی آنها به خوبی دیده می شود. بنگر و نور محمدی اشتباهاتی کردند که کاملا مشخص بود ریشه در این قضیه دارد. شاید هم آنها هر چقدر می گشتند هادی را در زمین پیدا نمی کردند که برایش پاس عمقی ارسال کنند و همین باعث این همه اشتباه شد! اشتباهاتی که از نظر نتیجه به پرسپولیس ضربه نزد ولی باعث شد در این برهه حساس رضا نور محمدی بازی بعدی تیمش را از دست بدهد. درگیری های نور محمدی با دهنوی یا بنگر با قاضی و دیگر بازیکنان صبا نشان می داد که آنها اعصاب درست حسابی ندارند و نمی توانند خودشان را کنترل کنند. اتفاقی که در ادامه اگر درست نشود شاید به پرسپولیس ضربه بزرگتری نسبت به محرومیت از یک بازی بزند.

 

از طرفی طرفداران پرسپولیس مگر تشویق های خود را تمام می کردند؟ آنها برای دیروز برنامه ریزی کرده بودند و با درج نام هادی نوروزی روبروی جایگاه فضای ویژه ای به بازی دادند. این اتفاق برای اولین بار افتاد. اما روی سکو های آزادی اتفاقاتی افتاد که کاش نمی افتاد. شعار ها علیه بازیکنان صبا و به خصوص قاسم دهنوی و محمد قاضی کمی از رنگ این همه شکوه برای هادی نوروزی کم کرد. کاش همانطور که عادل فردوسی پور در حین گزارش بازی پرسپولیس و صبا گفت، لااقل به خاطر احترام به کاپیتان فقید پرسپولیس این اتفاقات دیده نمی شد. اما …

احسان خراسانی

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)