خبر فوری/ اختصاصی

مرجع خبری پرسپولیس: لحظاتی پیش محمود رضا فاضلی مدیربرنامه های علی کریمی خبر از توافق این بازیکن با باشگاه پرسپولیس خبر داد.

باشگاه پرسپولیس اعلام کرده با تمام بندهای قرارداد علی کریمی موافقت کرده و تا ساعت 12 امشب قرارداد این بازیکن در هیئت فوتبال استان تهران ثبت خواهد شد.

به گزارش مرجع خبری باشگاه پرسپولیس ساعت 22 امشب با مدیربرنامه های این بازیکن تماس گرفته و با اعلام موافقت با تمام بندهای قرارداد پیشنهادی کریمی از این بازیکن خواسته با حضور در هیئت فوتبال تهران تا ساعت 12 امشب قرارداد خود را باشگاه پرسپولیس برای مدت یک سال به ثبت برساند.

فاضلی در این خصوص اظهار داشت: باشگاه پرسپولیس هفته گذشته به صورت کلی با مبلغ و مفاد قرارداد موافقت کرده بود اما وقتی این قرارداد را به صورت کتبی در آوردیم و بندهایی که در فوتبال روز کاملا معمول می باشد در آن ذکر کردیم به یک باره با مخالفت شدید باشگاه پرسپولیس مواجه شدیم.

این واسطه فوتبال که در آلمان اقامت دارد افزود: طی روزهای گذشته من ماجراها را از طریق مطبوعات پیگیری می کردم و باشگاه پرسپولیس تماسی با من نمی گرفت. این روند باعث شد تا امضای قرارداد علی کریمی با پرسپولیس به بن بست برسد اما این هم از شگفتی های فصل نقل و انتقالات است که در شب آخر با من تماس گرفته اند و اعلام توافق کامل می کنند.

مرجع خبری پرسپولیس به عنوان اولین رسانه ایرانی این خبر را منتشر می کند.

با توجه به اینکه برخی افراد در صحت خبر مرجع خبری پرسپولیس تشکیک ایجاد کردند، مرجع خبری جهت تنویر افکار عمومی فایل صوتی این مکالمه را منتشر می کند. برای دانلود روی لینک ادامه مطلب کلیک کنید:

http://www.perspolisnews.com/mozakereh-fazeli-perspolis[perspolisnews.com].mp3

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)