مرجع خبری پرسپولیس : خبر انتقال کریمی به میلان هم فوری بود هم اختصاصی، اما دروغ سیزدهم فروردین یا همان  اول آپریل بود!

باورپذیری خبر به این علت بود که کریمی سابقه کارهای غیرمنتظره در گذشته کم نداشته است. چه زمانی که پیشنهاد اتلتیکو مادرید را رد کرد و راهی الاهلی شد و چه زمانی که بین فصل از استیل آذین کنار رفت و در 33 سالگی ناگهان سر از شالکه 04 آلمان در آورد!

البته در این بین و در همین فوتبال خودمان هم هستند بازیکنانی که نه در شوخی بلکه در واقعیت همه را بهت زده می کنند و در میانه فصل تیم خود را رها می کنند و راهی تیم های قطری می شوند و از قضا کاپیتان تیمشان هم هستند!

دیوید بکهام، میشاییل بالاک و… از جمله مشهورترین بازیکنانی بودند که طی سالهای گذشته سوژه دروغ اول آپریل سایت ها و باشگاه های معتبر فوتبالی شده اند.

در یکی از این موارد کار توسط سایت باشگاه بایرن مونیخ به حدی باورپذیر انجام شد که خبر دروغ اول آپریل در اخبار ورزشی شبکه سوم سیما هم پوشش داده شد اما یک روز بعد از سوی همان بخش خبری تکذیب شد!

13 روز دیگر نیز با شما بودیم و روزهای کم هیجان نوروز را با خبری هیجانی به پایان رساندیم تا یک سال فعالیت اطلاع رسانی را بار دیگر از سر بگیریم. بار دیگر عید شما مبارک!

 

شما هم می توانید دروغ های 13 خود را در انتهای همین خبر بنویسید.

***

 

 

 

 

 

مرجع خبری پرسپولیس : ستاره تیم فوتبال پرسپولیس برای عقد قراردادی یک ساله با تیم فوتبال آث میلان ایتالیا به توافق رسید.


به گزارش مرجع خبری پرسپولیس و به نقل از ورلدساکر، شهراد ناظمی مدیربرنامه های علی کریمی پس از مذاکرات صورت گرفته با مسئولان تیم ایتالیایی از توافق برای انتقال یک ساله کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران به آث میلان از ابتدای فصل آینده خبر داد.


قرارداد کریمی با میلان یک ساله و از ابتدای فصل 13-2012 خواهد بود و در صورت توافق طرفین یک سال دیگر نیز تمدید خواهد شد. این بازیکن فصل گذشته نیز در تعطیلات زمستانی راهی شالکه آلمان شد و نیم فصل دوم را در بوندسلیگای آلمان توپ زده بود.


هنوز جزئیات تازه تری از این انتقال در رسانه های خارجی منتشر نشده است. تلاش برای ارتباط با مسئولان باشگاه پرسپولیس و بررسی صحت و سقم این خبر به نتیجه ای نرسیده است.


پس از پیوستن مهدی مهدوی کیا به هامبورگ ، علی دایی و کریمی به بایرن مونیخ و کریم باقری به تیم چارلتون انگلیس، پیوستن علی کریمی از پرسپولیس به یکی از معتبرترین تیم های ایتالیایی افتخاری دیگر برای سرخپوشان پایتخت به حساب می آید.


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)