با اعلام AFC تیم‌های ایرانی و عربستانی در تمامی رده‌های ملی و باشگاهی در خانه از هم پذیرایی خواهند کرد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد دیدارهای رو در روی تیم‌های باشگاهی ایران و عربستان از این پس به صورت رفت و برگشت و در زمین خودی برگزار می‌شود.

این اتفاق در حالی است که دیدارهای نمایندگان ایران و عربستان در چند سال اخیر در زمین بی‌طرف انجام می‌شد. با توجه به این موضوع دیدار نمایندگان ایران در آسیا برابر تیم‌های عربستانی در خانه انجام خواهد شد.

در گزارش AFC آمده است: «کنفدراسیون فوتبال آسیا از این حرکت تاریخی استقبال می‌کند، چون نشان‌دهنده تعهد دو فدراسیون فوتبال عربستان و ایران به تقویت روابط نزدیک‌تر بین جوامع فوتبالی مربوطه خود است که به باشگاه‌ها اجازه می‌دهد مسابقات را در زمین خود میزبانی کرده، از ورزشگاه‌های یکدیگر بازدید کنند و تجربه‌ای جذاب‌تر و هیجان‌انگیزی را برای هواداران و بازیکنان به وجود بیاورند. هواداران پرشور در سراسر عربستان سعودی، ایران و کل آسیا اکنون می‌توانند منتظر فصل جدید هیجان‌انگیز در رده باشگاهی و ملی باشند، چون تیم‌های این دو فدراسیون با روحیه رقابت و رفاقت به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

با توجه به اینکه بازی‌های فصل 24-2023 لیگ قهرمانان آسیا بین باشگاه‌های عربستانی و ایرانی از 19 سپتامبر (28 شهریور) آغاز می‌شود، کنفدراسیون فوتبال آسیا کاملاً متعهد به اطمینان از ایمنی و امنیت همه طرفین درگیر در این مسابقات است، این در حالی است تأییدیه‌های لازم کمیته‌های مربوطه AFC را نیز کسب می‌کند».

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)