باشگاه پرسپولیس برنامه‌ای برای آزاد اعلام کردن سعید صادقی ندارد.

تیم فوتبال فولاد خوزستان در لیگ بیست و سوم روزهای پر فراز و نشیب را طی کرد و در هفته پایانی با برتری مقابل نساجی مازندران موفق شد از سقوط فرار کند و در لیگ برتر باقی بماند.

مدیران فولاد برای فراموش کردن ناکامی‌های لیگ بیست و سوم به سراغ یحیی گل‌محمدی سرمربی سابق پرسپولیس رفته و هدایت این تیم ریشه‌دار را به این مربی ۵۳ ساله سپردند.

مدیریت باشگاه حالا در نظر دارد تا با نظر سرمربی خود تیم مدعی را روانه رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی در فصل پیش‌رو کند. از همین رو با نظر گل‌محمدی این باشگاه در تلاش است تا سعید صادقی شاگرد سابق خود و هافبک تیم فوتبال پرسپولیس را به خدمت بگیرد.

صادقی در تابستان سال ۱۴۰۱ بعد از کش و قوس‌های فراوان به عنوان شاه‌ماهی نقل و انتقالات به جمع سرخ‌پوشان پیوست. صادقی که مدت‌هاست درگیر مصدومیت است، از ابتدای هفته آینده به تمرینات گروهی سرخ‌پوشان اضافه خواهد شد.

پیگیری‌ها از باشگاه پرسپولیس حاکی از آن است که تاکنون هیچ درخواست رسمی از سوی باشگاه فولاد به این باشگاه ارسال نشده و خود گل محمدی نیز هیچ تماسی با مدیران باشگاه برای این انتقال نداشته است.

ضمن این که صادقی نیز هنوز یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و از آن جایی که تمام طلب خود را نیز همراه با بقیه سرخ پوشان دریافت کرده عملا حق فسخ هم ندارد و نمی تواند قراردادش را فسخ کند.

از این رو صادقی فصل بعد هم بازیکن پرسپولیس خواهد بود مگر این که گاریدو تصمیم دیگری بگیرد و در ادامه تمرینات نیازی به این بازیکن نداشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)