پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان از مذاکره این باشگاه با سیدمهدی سیدصالحی خبر داد.

حسین ابن‌قاسم اظهارکرد: در حال مذاکره با سیدصالحی هستیم و تقریبا امروز جواب نهایی را به ما خواهد داد. سیدصالحی درخواستی از ما داشته و ما هم پیشنهادهایی به وی داده‌ایم. قرار است پس از فکر جواب نهایی را به ما بدهد.

وی همچنین درباره جذب علی کریمی گفت: هنوز خبری نشده و قرار است که او هم درباره آمدن به فولاد به ما جواب بدهد.

سرپرست فولاد خوزستان در ادامه از جذب یک بازیکن برزیلی دیگر خبر داد و عنوان‌ کرد: ما پادووانی و لوسیانو پریرا را در اختیار داشته و اکنون نیز قصد داریم یک هافبک هجومی برزیلی دیگر را هم جذب کنیم که با او هم وارد مذاکره شده‌ایم.

وی درباره تمدید قرارداد آرش افشین نیز گفت: قرار بود روز گذشته افشین به باشگاه بیاید و قراردادش را تمدید کند اما متاسفانه برای او مشکلی پیش آمد و نتوانست بیاید. احتمال دارد که امروز برای تمدید قرارداد به باشگاه بیاید.

ابن‌قاسم یادآور شد: امید خالدی نیز برای سه سال دیگر قراردادش را با باشگاه تمدید کرد. همچنین وضعیت عبدالله کرمی تقریبا امروز مشخص می‌شود که برای تمدید قرارداد به باشگاه می‌آید یا خیر.

وی در ادامه با بیان این‌که فرکی پانزدهم همین ماه به اهواز می‌آید، گفت: شانزدهم و هفدهم خردادماه در اهواز تمرین می‌کنیم. سپس بعدازظهر هفدهم خردادماه برای برپایی یک اردوی 10 روزه به بروجرد می‌رویم. بعد از اردوی بروجرد، از سی‌ام خردادماه به مدت هشت روز در سرعین اردبیل اردو می‌زنیم و پس از آن هم از دهم تا هجدهم تیر به تهران می‌رویم و در هتل المپیک اردونشین می‌شویم. فعلا اردوی خارجی‌مان لغو شده است.

وی در پایان گفت:‌ فرکی هنوز فهرست بازیکنان موردنظر و مازادش را در اختیار باشگاه قرار نداده است اما قصد داریم بازیکنانی را جذب کنیم که تیم را تقویت کرده و با توجه به بازی‌های آسیایی که پیش رو داریم، نیمکتی قوی‌ داشته باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)